دبیر ستاد امر به معروف کرمانشاه:

امر به معروف و نهی از منکر نیازمند آموزش است

حجت‌الاسلام «احمدی» گفت: امر به معروف و نهی از منکر نیازمند آموزش است و بر همین اساس آموزش آمران به معروف و ناهیان از منکر در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۵۹۹۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴ - 26June 2023

امر به معروف و نهی از منکر نیازمند آموزش و زبان نیکو استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «مسعود احمدی» دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه در همایش امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه و جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه در مجتمع بعثت برگزار شد، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر از دستورات مورد تاکید خداوند متعال برای اصلاح جامعه است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز سخنرانی‌های خود در مورد امر به معروف به مسئولان توصیه کردند امر به معروف را مردمی سازی کنند و آن را منحصر به دستگاه‌ها نکنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه تصریح کرد: امر به معروف تنها محدود به حوزه عفاف و حجاب نیست و مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه سال ۷۰ موضوع امر به معروف مسئولان را مطرح کردند.

احمدی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر نیازمند آموزش و زبان نیکو است، بیان کرد: بر همین اساس آموزش آمران به معروف و ناهیان از منکر در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به گستردگی موضوعات نیز گروه‌های جهادی امر به معروف در موضوعات فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی تشکیل شده و تاکنون ۱۵۰ گروه در سامانه به ثبت رسیده که هر یک از گروه‌ها حداقل هشت نفر عضو اصلی دارند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه گفت: بیش از ۱۵۰ گروه جهادی امر به معروف در استان کرمانشاه برای فعالیت در زمینه‌های مختلف به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها