برگزاری یادواره شهدای شهر اقبالیه

یادواره شهدای شهر اقبالیه و اولین سالروز شهادت مدافع وطن «مهدی محمدی‌نسب» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۹۹۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷ - 26June 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای شهر اقبالیه و اولین سالروز شهادت مدافع وطن «مهدی محمدی‌نسب» با حضور «فاطمه نسخه‌چی» معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگرن استان قزوین، «اکبر کشاورزنجفی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین، سرهنگ «علیرضا چگینی» معاون نیروی انسانی نزاجای  قزوین و جمعی از مسئولان نزاجا، سپاه، شهرداری و شورای اسلامی شهر اقبالیه، «قندعلی محمدی نسب«پدر شهید «مهدی محمدی‌نسب» و دیگر اعضا در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین برگزار شد.

در این جلسه، «کشاورزنجفی» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا با هدف شناساندن سیره و منش شهیدان به آحاد جامعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهمترین فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین است.

وی افزود: در این یادواره‌ها باید برنامه‌های متنوع و جذاب برگزار شود تا مورد استقبال قشرهای مختلف مردم به ویژه نسل جوان قرار گیرد.

در ادامه جلسه فوق، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگرن استان قزوین بر کیفی‌سازی برنامه‌های فرهنگی تاکید کرد و گفت: مسئولان بنیاد شهید در تحقق این مهم از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنند تا بتوانند اهداف خود را عملیاتی کنند.

نسخه‌چی افزود: بهره‌گیری از مشارکت‌ها و کمک‌های دستگاه‌های اجرایی جهت باشکوه برگزار شدن برنامه‌های فرهنگی ضروری است.

در ادامه، مسئولان پیرامون نحوه برگزاری یادواره شهدای شهر اقبالیه و اولین سالروز شهادت شهید مدافع وطن مهدی محمدی‌نسب با یکدیگر بحث و تبادل نظر کرده و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

طی این جلسه مقرر شد که یادواره فوق 22 تیر ساعت 17 تا 18:30 برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار