حماس با اشاره به توسعه شهرک‌سازی‌ها:

کشور‌های عربی و اسلامی برای حمایت از ملت فلسطین وارد عمل شوند

جنبش حماس تصویب طرح ساخت شهرک‌های جدید در کرانه باختری توسط رژیم صهیونیستی را تجاوزی آشکار علیه ملت فلسطین توصیف کرد.
کد خبر: ۵۹۹۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰ - 27June 2023

کشور‌های عربی و اسلامی برای حمایت از ملت فلسطین وارد عمل شوندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین آنلاین، جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که اقدام مقامات رژیم صهیونیستی در تصویب طرح ساخت شش هزار واحد مسکونی جدید در کرانه باختری یک جنایت و تجاوز آشکار علیه ملت فلسطین و خاک این سرزمین به شمار می‌رود.

در ادامه این بیانیه آمده است: این تصمیم رژیم صهیونیستی باعث می‌شود انقلاب ما شعله‌ورتر و مقاومت ما برای رهایی یافتن از دست اشغالگران، بیش از گذشته تقویت شود. ما از طریق مقاومت می‌کوشیم سرزمینمان را از لوث وجود اشغالگران پاک کنیم.

در این بیانیه تاکید شده است: همزمانی تصویب این طرح با افزایش حملات وحشیانه شهرک‌نشینان صهیونیست علیه روستا‌ها و شهر‌های کرانه باختری طی ماه‌های اخیر و تخریب منازل فلسطینی‌ها، باعث می‌شود اتحاد میان گروه‌های فلسطینی بیشتر شود.

امت عربی و اسلامی و آزادگان سراسر جهان باید از فلسطینی‌ها در برابر اشغالگران صهیونیست تا نابودی کامل آن‌ها و آزادسازی سرزمین فلسطین، حمایت‌های لازم را به عمل آورند.

اشغالگران صهیونیست از راهکار شهرک‌سازی در دهه‌های اخیر در راستای غلبه جمعیتی خود بر فلسطینیان استفاده کرده‌اند، اما با این وجود در نیل به اهداف خود ناکام مانده‌اند.

چند روز قبل نیز وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در جریان بازدید از روند احداث شهرک صهیونیستی «جفعات افیتار» در اظهاراتی تروریستی و تحریک آمیز بار دیگر از کشتار فلسطینیان و تخریب منازل آنان در کرانه باختری حمایت کرد.

بن گویر، در جریان بازدید از مراحل احداث شهرک صهیونیست «افیتار» در جنوب نابلس با حمایت از شهرک‌نشینان افراطی در حضور شماری از مقامات محلی و صهیونیست‌های افراطی گفت: موضع من در حمایت از شما آشکار است و از احداث شهرک در اینجا حمایت می‌کنم.

وی بار دیگر با حمایت از شهرک‌سازی‌ها در سرتاسر سرزمین‌های اشغالی و عملیات نظامی و کشتار هزاران فلسطینی و تخریب منازل آنان، تاکید کرد، این شیوه، تنها راه تثبیت و تقویت امنیت رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها