پالایشگاه گاز بیدبلند؛

اولین پالایشگاه گازی خاورمیانه آماده میزبانی از شهید گمنام

کارشناسان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن حضور در پالایشگاه گاز بیدبلند از مکان پیشنهادی این شرکت برای میزبانی از شهید گمنام بازدید کردند.
کد خبر: ۵۹۹۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳ - 27June 2023

اولین پالایشگاه گازی خاورمیانه آماده میزبانی از شهید گمنامبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، کارشناسان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز ضمن حضور در پالایشگاه گاز بیدبلند از مکان پیشنهادی این شرکت برای میزبانی از شهید گمنام بازدید کردند.

«بیژن شیلانی» مدیرعامل پالایشگاه گاز بیدبلند وجود و حضور شهدای گمنام در مکان‌های صنعتی را باعث خیر و برکت در حوزه اقتصاد و صنعت دانست و اظهار داشت: اکثر شرکت‌های خوزستانی در دوران دفاع مقدس هم به صورت مستقیم در تیررس حملات دشمن بودند، هم به عنوان پشتیبان، خدمات ارزنده ای به جبهه‌ها ارائه دادند و هم شهدای زیادی را تقدیم انقلاب نمودند که چندان به آن پرداخته نشده است.

وی افزود: امیدوارم با میزبانی از پیکر مطهر شهید گمنام در این شرکت، به تحقق شعار سال نزدیک شویم و با توسل به خون شهدا بتوانیم چرخه صنعت و تولید را در این مجموعه با اصالت، قویتر از همیشه به حرکت درآوریم.

«سید کریم موسوی‌نسب» فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید قائدی پالایشگاه گاز بیدبلند نیز وجود شهید گمنام در این مجموعه را تحقق آرزوی دیرینه خانواده‌های شاهد و ایثارگر شاغل در این مجموعه دانست و گفت: تجربه تشییع و تدفین چند شهید گمنام در مکان‌های صنعتی بااستقبال جامعه سختکوش کارگری مواجه شده و همکاران سختکوش ما نیز از این قائده مستثنی نیستند.

وی متذکر شد: بسیج، روابط عمومی و فرهنگی پالایشگاه با نظر مدیرعامل مشتاق و فرهنگ دوست مجموعه، تقویم فرهنگی و مذهبی خوبی به پیوست حضور این شهید خوشنام تدارک دیده اند که لازمه تقویت روحیه جهاد و ایثار برای این قشر از جامعه است.

پالایشگاه گاز بیدبلند در خوزستان به عنوان اولین پالایشگاه گازی کشور و خاورمیانه با تقدیم 14 شهید در دوران دفاع مقدس، نقش مهمی در تولید و پشتیبانی از جنگ داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار