حقوق بشر آمریکایی/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل:

آمریکا ناقض اصلی حقوق بشر است

حجت الاسلام باقری گفت: با وجود ادعای دفاع از حقوق بشر توسط آمریکای جنایتکار خود این کشور ناقض اصلی حقوق بشر در جهان است.
کد خبر: ۵۹۹۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵ - 27June 2023

آمریکا ناقض اصلی حقوق بشر استبه گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، حجت الاسلام «حسن باقری» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل امروز (سه‌شنبه‌) در جمع دست‌اندرکاران فرهنگی و تبلیغی استان اظهار داشت: جنایات و عملکرد‌های دردمنشانه دشمنان انقلاب اسلامی ایران و در رأس آن‌ها آمریکا بر همگان واضح است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل خاطرنشان کرد: کلیه مسلمانان و شیعیان جهان شاهد نقض حقوق بشر توسط آمریکا و منافقان کوردل هستند که نتیجه این حرکت ددمنشانه ترور ناجوانمردانه بیش از ۱۷ هزار شهید از هموطنان کشورمان از اول انقلاب تاکنون است.

حجت الاسلام باقری گفت: بمب گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی و در نتیجه شهادت آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش در سال ۶۰ ترور ناموفق مقام معظم رهبری در ششم تیرماه، بمباران شیمایی سردشت در سال ۶۶، حمله ناجوانمردانه ناوگان آمریکایی به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران در سال ۶۷ و در نتیجه به خاک و خون کشیدن صد‌ها نفر از کودکان، زنان و مردان بی گناه و صد‌ها اقدام از این دست عملکرد ددمنشانه علیه مسلمانان جهان است.

 وی با تاکید بر شناخت تناقض گفتاری و رفتاری آمریکا و سایر قدرت‌های استکباری مدعی حقوق بشر تصریح کرد: با وجود ادعای دفاع از حقوق بشر توسط آمریکای جنایتکار خود این کشور ناقض اصلی حقوق بشر در جهان است بنابراین برای تعیین رویکرد تهاجمی، تدافعی و مقابله با تهدید‌های فراروی جمهوری اسلامی ایران تبیین و افشای نقض حقوق بشر آمریکایی و پرده برداری از تناقض گویی آن‌ها باید اقدامات و تمهیداتی انجام گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار