بازدید دریادار «مداح» از مجتمع درمانی منطقه پدافندهوایی شمال غرب ارتش

معاون بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی ارتش از مجتمع درمانی منطقه پدافندهوایی شمال غرب ارتش در استان آذربایجان شرقی بازدید کرد.
کد خبر: ۵۹۹۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹ - 27June 2023

بازدید امیر دریادار دوم مداح از مجتمع درمانی منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتشبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، امیر دریادار دوم پزشک «مصطفی مداح» معاون بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی ارتش، امروز در حاشیه بازدید از مجتمع درمانی منطقه پدافندهوایی شمال غرب ارتش در استان آذربایجان شرقی، اظهار داشت: ارتقای سطح بهداشت و سلامت عمومی کارکنان یکی از مولفه‍های مهم وتاثیرگذار در افزایش آمادگی دفاعی و توان رزم نیروهای مسلح است.

وی با تاکید بر اهمیت موضوع بهداشت در میان ارتش‌های جهان نسبت به سایر سازمان‌ها گفت: زندگی جمعی در طول تاریخ موجب شده تا بیش‌ از پیش، به موضوع بهداشت توجه داشته باشیم و با توجه به زندگی جمعی نیروهای ارتش در کنار یکدیگر، این موضوع جلوه نمایان‌تری در این سازمان نظامی دارد.

دریادار دوم مداح با بیان اینکه اداره بهداشت و درمان نیروی پدافند هوایی همگام با سایر نیروهای ارتش در حوادث و بحران های طبیعی حضورفعال و چشم گیری داشته است، گفت: کارکنان عرصه بهداشت و درمان ارتش از دوران جنگ تحمیلی تا به الان با ایثار و فداکاری خود، نقش ممتازی در حفظ و ارتقای سلامت کارکنان و خانواده‍ها ایفا کرده‍اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار