جانشین فرمانده سپاه استان کرمانشاه:

امروزه جنگ اصلی دشمن در فضای مجازی است

سردار «قنبری» گفت: ورود به فضای مجازی و فوروارد کردن خبر، سواد رسانه نیست ، خیلی از جوانان ما امروز در بحث فضای مجازی فریب خورده اند، امروزه جنگ اصلی دشمن در فضای مجازی است که لازمه این است در این مبحث بیشتر کار شود.
کد خبر: ۵۹۹۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱ - 27June 2023

امروزه جنگ اصلی دشمن در فضای مجازی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «مسعود قنبری» جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سرپل ذهاب ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه اظهار داشت: کنگره ملی شهدا استان کرمانشاه یک فرصت است که بتوانیم رشادت ها و ایثارگری های شهدا را بازنگری کنیم لذا در جایگاهی قرار داریم که باید امانت دار خوبی باشیم.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی نیاز دارد که کلیه مردم به فهم یکسانی برسند، در این‌میان نسل امروز، نسل متفکری است و با نسل های گذشته فرق دارد.

جانشین سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در خصوص برگزاری کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه گفت: این کنگره در اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ۸۱۵ عنوان برنامه برای استان کرمانشاه تدارک دیده شده است، خاطرنشان شد: در اسفندماه ۱۴۰۲  اعضای کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه با رهبر معظم انقلاب دیداری خواهیم داشت.

سردار قنبری گفت: کنگره ملی شهدا دارای پیش مقدماتی است که باید انجام شود لذا از ۳ ماه قبل در راستای برنامه‌های کنگره شروع به کار کردیم ، کلیه ادارات شهرستان های مختلف در بحث کارهای فرهنگی باید شروع به کار کنند، باید کنگره ملی شهدا متفاوت برگزار شود.

جانشین سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: مدیران سرپل ذهاب، مدیران پای کاری هستند که خود را در صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز ثابت کرده اند ، بنابراین مدیران عزیز در بحث کنگره ملی شهدا باید به بهترین نحو ممکن ورود پیدا کنند.

وی در ادامه گفت: ورود به فضای مجازی و فوروارد کردن خبر، سواد رسانه نیست ، خیلی از جوانان ما امروز در بحث فضای مجازی فریب خورده اند، امروزه جنگ اصلی دشمن در فضای مجازی است که لازمه این است در این مبحث بیشتر کار شود.

سردار قنبری افزود: در بحث کنگره ملی شهدا یکی از شهرستانهایی که به آن ایمان داریم سرپل ذهاب است، مسولین در کنگره ملی شهدا باید میز خدمت برپا کنند و با جدیت مشکل مردم را حل کنند.

وی با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی باعث متوجه شدن مردم نسبت به خون شهدا شدند، تاکید کرد: نقش مردم سرپل ذهاب در دوران دفاع مقدس باید به تصویر کشیده شود، زجری که مردم سرپل ذهاب در زمان ۸ سال جنگ تحمیلی کشیده اند باید به جوانان امروزی نشان داده و یادآوری شود. 

جانشین سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه در حوزه اجتماعی باید فعالیت بیشتری داشته باشیم،گفت: بسته برگزاری برنامه ها به شهرستان ها تحویل داده می شود، ستاد پشتیبانی کنگره ملی شهدا بر عهدی دکتر صحرایی استاندار کرمانشاه می باشد، در شهرستان سرپل ذهاب امام جمعه رییس شورای سیاستگزاری ستاد ، فرماندار رییس ستاد پشتیبانی و فرمانده سپاه، دبیر کنگره ملی شهدا بر عهده دارند.

سردار قنبری گفت: در این راستا ۳۲۲ برنامه برای شهرستان های استان کرمانشاه برنامه‌ ریزی شده است که از این تعداد، ۲۳ عنوان برنامه برای شهرستان سرپل ذهاب تدارک دیده شده است  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار