مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان البرز:

۲۲ سری جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا خواهد شد

 «میرغفاری» با بیان اینکه به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان البرز ۲۲ سری جهیزیه تهیه و به زوج‌های جوان از محلات کمتر برخوردار استان اهداء خواهد شد گفت: همزمان با اعیاد غدیر و قربان ۲۲ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کم برخوردار اهدا خواهد شد.
کد خبر: ۵۹۹۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶ - 27June 2023

۲۲ سری جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا خواهد شد به گزارش دفاع‌پرس از البرز، «سید مهدی میرغفاری» مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان البرز، اظهار داشت: با شناسایی و معرفی زوج‌های جوانی که در محلات کمتربرخوردار استان زندگی می‌کنند و به دلیل عدم توان تهیه جهزیه شروع زندگی مشترکشان عقب افتاده است، بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در قالب پویش احسانه اقلام ضروری زندگی آن‌ها را فراهم کرده و به منظور شروع زندگی مشترک به ایشان اهداء خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: مردم عزیز و خیران بزرگوار می‌توانند جهت مشارکت در این امر خیر به نشانی اینترنتی بنیاد احسان EHSAN.IR مراجعه و از طریق درگاه‌های پرداختی در این امر پسندیده سهیم شوند. پویش احسانه با هدف ترویج ازدواج آسان و حمایت از زوج‌های کم برخوردار همزمان با دهه ولایت در استان البرز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار