امام جمعه تویسرکان مطرح کرد؛

ضرورت توجه مدیران به ترویج فرهنگ جهاد تبییین

حجت‌الاسلام «حسینی‌مجد» گفت: اقامه نماز جماعت در دستگاه‌های اجرایی و ترویج فرهنگ جهاد تبیین در بین کارکنان از اصول و ارزش‌هایی است که برای مدیران و کارکنان باقیات و صالحات محسوب می‌شود.
کد خبر: ۵۹۹۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵ - 27June 2023

ضرورت توجه مدیران به ترویج فرهنگ جهاد تبییینبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، نشست فصلی دبیران اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی شهرستان تویسرکان با محوریت جهاد تبیین برگزار شد.

این جلسه که با حضور مدیران و  کارکنان دستگاه‌های اجرایی در محل اداره هلال احمر جوانان شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدموسی حسینی‌مجد» امام جمعه تویسرکان در این جلسه اظهار داشت: رسالت جهاد تبیین در سیره ائمه اطهار مخصوصا امام باقر (ع) وجود داشته است و نسبت به ترویج و تبلیغ آن اهتمام داشته‌اند.

وی تصریح کرد: اقامه نماز جماعت در دستگاه‌های اجرایی و ترویج فرهنگ جهاد تبیین در بین کارکنان از اصول و ارزش‌هایی است که برای مدیران و کارکنان باقیات و صالحات محسوب می‌شود.

امام جمعه تویسرکان بیان داشت: امام باقر (ع) از شخصیت‌هایی بودند که رسالت جهاد تبیین در واقعه کربلا را به احسن وجه انجام دادند و ما هم باید در این زمینه از امام معصوم پیروی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: جهاد تبیین اولاً برای همین بچه‌‌های مذهبی‌ لازم است که می‌خواهند برای دیگران جهاد تبیین انجام بدهند. بعد از نماز جماعت، با هم گفتگو کنید، هیچ نیروی مذهبی و متدیّنی، مستغنی از مباحثه نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار