با حضور مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس؛

وضعیت یادمان‌های شهدای گمنام شهرستان‌های فیروزآباد، فراشبند و کوار بررسی شد

سردار کوشکی با حضور در شهرستان‌های فیروزآباد، فراشبند و کوار وضعیت ساخت یادمان‌های شهدای گمنام این شهرستان ها را بررسی و دستور لازم جهت ساخت و بهره‌برداری یادمان‌ها را ابلاغ کرد.
کد خبر: ۵۹۹۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳ - 28June 2023

وضعیت یادمان‌های شهدای گمنام  شهرستان های فیروزآباد، فراشبند و کوار بررسی شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس با حضور در جلسه شورای حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان‌های فیروزآباد، فراشبند و کوار موضوعات حوزه دفاع مقدس از جمله یادمان‌های شهدای گمنام، تدوین کتاب نقش شهرستان در دفاع مقدس و تابلوهای شهدا در سطح شهرها را مورد بررسی و تصمیمات لازم در جهت ساخت یادمان های شهدای گمنام و تدوین کتاب نقش شهرستان در دفاع مقدس اتخاد گردید.

در این جلسات که با حضور فرمانداران، فرماندهان نواحی سپاه و اعضای شورای حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان ها تشکیل شد وضعیت تملک اراضی اطراف یادمان‌ها، فضاسازی و فضای سبز یادمان‌ها، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، جاده های دسترسی و امکانات بهداشتی و رفاهی در یادمان های شهدای گمنام مورد برسی و تصمیات لازم در جهت بهبود وضعیت و رفاه عموم مردم گرفته شد.

سردار کوشکی در این جلسات یادمان های شهدای گمنام را قطب فرهنگی شهرها نامبرد و گفت: با برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی یادمان های شهدای گمنام به مرکز رجوع مردم در حوزه فرهنگی و مذهبی تبدیل شدند و باید هیئت رزمندگان شهرستان ها با همکاری نواحی سپاه و دیگر مسئولان شهرها نسبت به برگزاری برنامه های فرهنگی فاخر اقدام نمایند.

‌در جلسات شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان‌ها تخصیص‌های لازم در راستای تکمیل و ساخت یادمان‌های شهدای گمنام شهرستان های فیروزآباد، فراشبند و کوارداده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار