حقوق بشر آمریکایی/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

خانواده‌های شهدا حق بزرگی به گردن همه مردم و مسئولان دارند

آیت‌الله «علما» گفت: خانواده‌های معظم شهدا حق بزرگی به گردن همه مردم و مسئولان دارند و ما باید قدردان این ایثارگری‌ها باشیم.
کد خبر: ۵۹۹۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴ - 28June 2023

خانواده‌های معظم شهدا حق بزرگی به گردن همه مردم و مسوولین دارندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه به مناسبت هفته قوه قضاییه به همراه «خسرو شهیدی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با خانواده شهیدان گرانقدر «سلیم قنبری» و «صفرچقازردی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله علما در این دیدار اظهار داشت: شهدا نمونه کامل حسن خلق و متعلق به عالم اسلام هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: ایران اسلامی با اقتدار و سربلندی، دشمنان را پشت در نگه‌ داشته و این‌ همه عظمت به برکت رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا و صبر و استقامت خانواده آنها است.

وی بیان کرد: شهدا نمونه کامل حسن خلق و رفتار شهدا متعلق به عالم اسلام هستند که می‌توان برای دیگران الگوی بارز در جامعه باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: شهدا نه‌تنها ولی‌ نعمت ما که ولی‌ نعمت دنیای اسلام هستند و امروز اگر کشور از اقتدار و عظمت محکمی برخوردار است همه به برکت خون شهداست.

این مسئول گفت: همسران شهدا وظیفه خطیری در زندگی بر عهده داشتند، این عزیزان برای فرزندان خود هم نقش پدری و هم مادری ایفا کرده و فرزندان برومندی را در دامن پاک خود پرورش و تحویل جامعه داده‌اند.

آیت الله علما یادآور شد: خانواده‌های معظم شهدا حق بزرگی به گردن همه مردم و مسئولان دارند و ما باید قدردان این ایثارگری‌ها باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها