جهاد اسلامی خواستار لغو هر گونه توافقی با رژیم صهیونیستی شد

جنبش جهاد اسلامی به اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی و اذعان وی به ایفای نقش تشکیلات خودگردان به نفع این رژیم، واکنش نشان داد.
کد خبر: ۵۹۹۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰ - 28June 2023

جهاد اسلامی خواستار لغو هر گونه توافقی با رژیم صهیونیستی شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به اظهارات «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره ایفای نقش تشکیلات خودگردان به نفع این رژیم، خواستار لغو توافقنامه‌های امنیتی و سیاسی با این رژیم شد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در نشست غیر علنی کمیسیون امور خارجی و امنیت پارلمان این رژیم (کِنست) گفته بود: «منافع ما ایجاب می‌کند که تشکیلات خودگردان فلسطین کار خود را ادامه دهد. این تشکیلات در مواردی که موفق می‌شود، به نفع ما عمل می‌کند و سقوط آن به نفع ما نیست».

جهاد اسلامی تأکید کرد که این اظهارات نتانیاهو بیانگر حقیقت اهداف صهیونیستی از امضای توافقنامه‌ها با سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) و به منزله سیلی به سازشکاران عربی و فلسطینی است.

بنابر گزارش وبگاه «فلسطین الیوم»، جهاد اسلامی همچنین خواستار اتخاذ موضع ملی از سوی مقامات تشکیلات خودگردان و ساف و اجماع ملی برای لغو توافقنامه‌های امنیتی و سیاسی با دشمن صهیونیستی، انصراف از به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی و توقف تمامی اشکال روابط با این رژیم از جمله هماهنگی امنیتی، شد.

جنبش مذکور بر ضرورت تحریم رژیم صهیونیستی، توقف هر گونه عادی‌سازی روابط با این رژیم و حمایت از حقوق ملت فلسطینی از جمله حق آن برای دفاع و مقاومت به ویژه در سایه خطراتی که علیه مسجدالأقصی، قدس و روستا‌های کرانه باختری وجود دارد، تأکید کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار