بازدید نماینده مجلس شورای اسلامی از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان شمالی

«سید محمد پاک‌مهر» نماینده استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان شمالی بازدید کرد.
کد خبر: ۵۹۹۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۲ - 09July 2023

بازدید نماینده مجلس شورای اسلامی از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان شمالیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از  بجنورد، «سید محمد پاک‌مهر» نماینده ۵ شهرستان استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی در بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان شمالی و در دیدار با سرهنگ پاسدار «مهدی الهی راد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی، با تأکید بر اینکه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و اینکه همه ما به شهداء و جانبازان و ایثارگران بدهکار هستیم، اظهار داشت: با توجه به تأكید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آشنایی نسل جوان با ارزش‌های دفاع مقدس، ضرورت دارد همه ظرفیت‌ها برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس پای كار بیاید.

وی افزود: خوشبختانه پیگیری‌های سرهنگ پاسدار «مهدی الهی راد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان در جهت احداث و اجرای مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان شمالی قابل تقدیر است که قطعاً از هیچ تلاشی در کمک و حمایت این پروژه مهم فرهنگی مضیقه نخواهد شد.

‌پاک‌مهر تصریح کرد: با پیگیری هایی که در آینده نزدیک به عمل خواهد آمد، ساخت محوطه مرکز فرهنگی دفاع مقدس با استفاده از حداکثر ظرفیت دستگاه های اجرایی و خدماتی استان در اولویت قرار می گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها