دبیر ستاد امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان مطرح کرد؛

نقش موثر معلمان در شبهه‌زدایی ذهن نسل آینده کشور در برابر تبلیغات دشمنان

حجت‌الاسلام «مظاهری» گفت: معلمان می‌توانند در شبهه زدایی ذهن نسل آینده کشور در برابر تبلیغات دشمنان نظامی اسلامی نقش موثری ایفا کنند.
کد خبر: ۵۹۹۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵ - 28June 2023

نقش موثر معلمان در شبهه‌زدایی ذهن نسل آینده کشور در برابر تبلیغات دشمنانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، در جلسه هم‌اندیشی اساتید گروه معارف دانشگاه فرهنگیان استان امروز (چهارشنبه) با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین «محسن مظاهری» دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان اصفهان، «محمدرضا ابراهیمی» مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان و جمعی از مسئولان دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

حجت‌الاسلام مظاهری به جایگاه دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد و اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان به عنوان مرکز ثقل نظام تعلیم و تربیت نقش جدی در تصویر آینده کشور برعهده دارد.

وی عنوان کرد: در انسان‌سازی و کادرسازی انقلاب اسلامی دانشگاه فرهنگیان نقش بسیار موثری دارد که باید در این زمینه اهتمام بیشتری صورت گیرد. مهمترین موضوعی که باید به آن پرداخته شود تربیت صحیح معلمینی است که نسل آینده انقلاب اسلامی را باید تربیت کنند و این موضوع بر عهده اساتید دانشگاه فرهنگیان است.

دبیر ستاد امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان داشت: ایشان فرمودند باید در این دانشگاه‌های مربوط به تربیت معلم و تربیت دبیر جوری باشد که واقعاً معلّمِ مطلوب از این جاها بیرون بیاید. با توجه به این فرمایش مسئولیت دست اندرکاران و اساتید دانشگاه فرهنگیان را بیشتر می‌کند که در تربیت و شبه‌زدایی ذهنی معلمان آینده تلاش جدی تر را انجام دهند تا این معلمان بتوانند در مدارس شبهه زدایی از ذهن نسل آینده کشور در برابر تبلیغات دشمنان نظامی اسلامی داشته باشند.

وی با اشاره به رسالت دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد: یکی از رسالت‌های اساسی مراکز تربیت معلم و دانشگاه‌ فرهنگیان، آماده‌کردن و تربیت معلمان و مربیان مصلح اجتماع و فرهنگ است. معلمان و مربیانی که دامنه تأثیرگذاری عمل تدریس، اندیشه و منش معلمی آنها، مرزهای کلاس درس‌شان را درنوردد و اجتماع محلی و ملی زیست‌بوم تربیتی‌شان را در طول تاریخ، متأثر سازد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار