حقوق بشر آمریکایی/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع مطرح کرد؛

«مقاومت و ایستادگی» پیام شهدای هفتم تیر

حجت‌الاسلام «آقاجانپور» گفت: شهید «بهشتی» و یارانش به عنوان راست قامتان این انقلاب لحظه‌ای در دفاع از اسلام و انقلاب و ارزش‌ها و حاکمیت اسلامی تردید به خودشان راه ندادند و این پیام مقاومت و ایستادگی برای همگان است
کد خبر: ۵۹۹۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰ - 28June 2023

یبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «سیدضیاءالدین آقاجانپور» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروی های مسلح کشور امروز (چهارشنبه) در مراسم گراميداشت شهدای والامقام هفتم تير و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در بیرجند، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط رژیم ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی به عنوان یک معجزه قرن بود و کسی فکرش را هم نمی‌کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان برای مقابله با این انقلاب و اسلام و حاکمیت اسلامی از بدو پیروزی انقلاب توطئه‌های بسیاری کردند، بیان داشت: پس از پیروزی انقلاب، دشمنان ما دست به هر توطئه و جنایتی زدند و ما در این در این مسیر و برای دفاع از اسلام و قرآن و حاکمیت و ارزش‌های اسلامی بیش از ۲۲۰ هزار شهید را تقدیم کرده‌ایم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروی های مسلح کشور افزود: امروز چهره پلید امریکای مدعی حقوق بشر برای همه ملت‌ها نمایان شده و در طول حیات خود بیش از ۲۴۵ جنگ راه‌اندازی کرده و به کشورهای مختلف دنیا حمله کرد و هیروشیما و نازاکی را بمباران شیمیایی کرد و صدها هزار نفر را کشت.

حجت‌الاسلام آقاجانپور گرامیداشت شهدای والامقام هفتم تير و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، تبیین کرد: شهید آیت‌الله «بهشتی» و یارانش به عنوان راست قامتان این انقلاب لحظه‌ای در دفاع از اسلام و انقلاب و ارزش‌ها و حاکمیت اسلامی تردید به خودشان راه ندادند و این پیام مقاومت و ایستادگی برای همگان است.

وی با تأکید بر اینکه این شهدا برای ما تنها یک پیام دارند که آن مقاومت و ایستادگی است، تصریح کرد: شهید «بهشتی» با اقتدا به امام حسین(ع) اهل سازش نبود و امروز منطق و سیاست جمهوری اسلامی همان منطق امام حسین(ع) است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروی های مسلح کشور افزود: امروز ملت ایران و دنیا و حتی برخی کشورهای حوزه خلیج فارس که فکر می‌کردند که می‌توانند تکیه به حمایت‌های آمریکا کنند فهمیدند که این قدرت پوشالی است و این خانه، خانه عنکبوت است.

حجت‌الاسلام آقاجانپور مطرح کرد: در دوران دفاع مقدس امکاناتی نداشتیم و دستمان برای دفاع خالی بود اما امروز نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار است و ما برای اولین‌بار هواپیمایی جنگنده نظامی، کشتی‌، زیردریایی و ناو جنگی و قایق پرنده تولید کردیم.

وی با بیان اینکه دشمنی آمریکا با ملت ایران پایانی ندارد زیرا ماهیت زورگویی و چپاولگری نظام سلطه با نظام اسلامی در تعارض است، تأکید کرد: باید در مقابل دشمنان قوی شویم تا از عزت و شرف و استقلال کشورمان دفاع کنیم زیرا دشمن دست از دشمنی خود با ملت ایران و حاکمیت اسلامی بر نمی‌دارد و تنها راه ما قوی شدن است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروی های مسلح کشور بیان داشت: امروز ملت ایران در اوج اقتدار است و اگر می‌بینید بسیاری از کشورهای دنیا دست دراز کردند که با جمهوری اسلامی ایران رابطه داشته باشند و از تولیدات ایران استفاده کنند به دلیل این است که ایران امروز با ایران سال ۱۳۶۰ و دوران دفاع مقدس تفاوت دارد.

حجت‌الاسلام آقاجانپور به جمله معروف آیت‌الله شهید «بهشتی» مبنی بر اینکه «آمریکا از دست ملت ایران عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر» اشاره و اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران به هیچ ملت و کشوری ظلم و ستم نمی‌کند و زیر بار ظلم و ستم هیچ قدرتی هم نمی‌رود و این منطق ماست.

وی در ادامه به اهمیت روز عرفه اشاره کرد و افزود: ایام عرفه که به عنوان یکی از باعظمت‌ترین و بافضیلت و باشرافت‌ترین ایام است به عنوان یک فرصت استثنایی برای دعا و نیایش و توبه و معرفت و شناخت است که در اختیار ما قرار داده شده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروی های مسلح کشور ادامه داد: اگر ما از این فرصت استفاده نکنیم دچار خسران و زیان هستیم و روایات متعددی در این رابطه وارد شده که در یکی آمده است که بزرگترین جرم و گناه این است که ایام عرفه را درک کند اما فکر کند که مورد آمرزش پروردگار قرار نگرفته است.

حجت‌الاسلام آقاجانپور در پایان خاطرنشان کرد: ما نیز در این ایام خاص و روز عرفه به درگاه خداوند دست به نیایش برمی‌داریم که خدایا به حق پنج تن آل عبا توفیق معرفت و پیروی از پیامبر(ص) و پیروی از او، معرفت و بصیرت را به همه ما عنایت کن.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها