رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

سردشت به قطب درمانی در منطقه تبدیل می‌شود

قاضی‌زاده هاشمی گفت: راه اندازی این کلینیک می‌تواند سردشت را به یک قطب درمانی در منطقه تبدیل کند.
کد خبر: ۶۰۰۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷ - 28June 2023

سردشت به قطب درمانی در منطقه تبدیل می‌شودبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ظهر چهارشنبه در آئین افتتاح کلینیک مصدومان شیمیایی سردشت اظهار داشت: دشمن با بمباران شیمیایی این منطقه جنایت بزرگی را مرتکب شد و مردم بی دفاع را ناجوانمردانه بمباران کرد.

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: هفته جاری یادآور خاطرات ناخوشایندی برای مردم ایران است و حادثه انفجار حزب جمهوری اسلامی و شهادت ۷۲ تن از مسئولان دولتی و بمباران شیمیایی سردشت هرگز از یاد و خاطره‌ها نمی‌رود.

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه راه اندازی این کلینیک می‌تواند سردشت را به یک قطب درمانی در منطقه تبدیل کند، افزود: بنیاد شهید تمام خدمات لازم را برای جانبازان شیمیایی سردشت ارائه خواهد کرد.

کلینیک مصدومین شیمیایی خاتم الانبیا (ص) سردشت با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و استاندار آذربایجان‌غربی به بهره برداری رسید.

کلینیک تخصصی جانبازان شیمیایی سردشت همزمان با سی و ششمین یادواره شهدای بمباران شیمیایی این شهرستان با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، استاندار آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان محلی به بهره‌برداری رسید.

کلنیک تخصصی جانبازان شیمیایی سردشت دارای یک هزار و ۲۷۰ مترمربع زیربنا و در ۶ طبقه احداث شده و برای آن ۳۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار