ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان:

رسانه‌ها در اطلاع رسانی و جهاد تبیین نقش برجسته‌ای دارند

امیر سرتیپ دوم ستاد محمد شفیعی گفت: رسانه‌ها در اطلاع رسانی، روشنگری و جهاد تبیین نقش برجسته‌ای دارند و بدون کمک آنها بسیاری از کار‌ها مغفول می‌ماند.
کد خبر: ۶۰۰۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲ - 28June 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، امیر سرتیپ دوم ستاد «حسین محمد شفیعی» ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان و فرمانده قرارگاه لشکر ۱۶ زرهی قزوین، امروز (چهارشنبه) در مراسم تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه که در محل این لشکر برگزار شد اظهار داشت: رسانه‌ها در اطلاع رسانی، روشنگری و جهاد تبیین نقش برجسته‌ای دارند و بدون کمک شما بسیاری از کار‌ها مغفول می‌ماند.

وی افزود: در هفته ارتش بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه متنوع در لشکر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد که برخی رسانه‌ها با عمل به رسالت خود بخوبی نقش اطلاع رسانی را ایفا کردند که قدردان آن‌ها هستیم.

امیر سرتیپ دوم ستاد محمدشفیعی تصریح کرد: در شرایط حساس کنونی که جامعه به آرامش و امید نیاز دارد، نقش شما خبرنگاران بسیار مهم تاثیر گذار است و می‌توانید با خبر‌های امیدوارکننده به اعتماد سازی بیشتر کمک کنید.

وی بیان کرد: در شرایطی که دشمنان بدنبال ایجاد تفرقه و ناامیدی در میان مردم و مسئولان هستند نقش شما فعالان رسانه اهمیت زیادی دارد و انتظار داریم با بیان واقعیت‌ها و اقدامات انجام شده زمینه اعتمادسازی در جامعه وامیدآفرینی تلاش بیشتری کنید.

فرمانده قرارگاه لشکر ۱۶ زرهی قزوین تصریح کرد: در زمان انقلاب شعار با معنایی در میان مردم طنین انداز شد که «ملت فدای ارتش ارتش فدای ملت» و در این چهار دهه نیرو‌های جان برکف و متعهد ارتش نشان دادند که شعار را به شعور تبدیل کرده و براستی ملتند و هر جا که نیاز باشد در خدمت به مردم آماده اند.

ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان تصریح کرد: حضور نیرو‌های ارتش در حوادث غیر مترقبه بویژه سیل اخیر گلستان که قبل از هر نیروی امدادی در محل حادثه حضور داشتند نشان داد نیرو‌های نظامی نه در شعار بلکه در عمل و برای همدردی با هموطنان و کمک صادقانه به آسیب دیدگان در صحنه حضور یافته و بی منت برای تسکین آلام حادثه دیدگان خدمت رسانی می‌کنند.

امیر سرتیپ دوم ستاد محمد شفیعی تصریح کرد: امروز هم در کنار حفاظت از مرز‌های میهن اسلامی در هر کجا که به حضور نیرو‌های ارتش نیاز باشد با افتخار در خدمت به مردم حاضریم تا به رسالت خود عمل کنیم.

فرمانده قرارگاه لشکر ۱۶ زرهی قزوین در ادامه گفت: از آنجا که ارتش رسانه مستقلی ندارد لذا به همکاری همه رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها برای انعکاس فعالیت‌های خود نیازمندیم وامیدواریم با تعامل بیشتر در مسیر امیدآفرینی و خدمت رسانی کوشا باشید.

در ادامه از خبرنگاران فعال در زمینه انعکاس فعالیت‌های لشکر ۱۶ زرهی قزوین در هفته ارتش تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار