حقوق بشر آمریکایی/ مدرس حوزه علمیه لرستان:

مدیریت «شهید بهشتی» الگوی شایسته برای مدیران انقلابی است

حجت الاسلام موسوی مدیریت شهید بهشتی را الگو برای هر مدیر و مسوول دانست و گفت: بهشتی مدیر و مدبر بود و مدیریت جهادی و بدون وقفه شهید الگوی شایسته برای هر مسئول است.
کد خبر: ۶۰۰۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴ - 28June 2023

مدیریت «شهید بهشتی» الگوی شایسته برای مدیران انقلابی است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد،  حجت‌الاسلام «سید نواب موسوی» امروز (چهارشنبه) در آئین گرامی داشت شهدای هفتم تیر، با اشاره به برخی ویژگی‌های شخصیتی شهید بهشتی اظهار داشت: ویژگی‌های شخصیتی شهید بهشتی می‌تواند برای هر فردی به ویژه برای مدیران و مسئولان الگو باشد.

وی خاطرنشان کرد: شهید بهشتی تنها یک مجتهد نبود، بلکه یک فیلسوف، اقتصاددان، جامعه‌شناس، سخن‌دان و سخنران و در نهایت یک مجتهد به روز دنیا دیده بود.

مدرس حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه شهید بهشتی با اعماق وجودش باور داشت که عنصر مکان و زمان در اجتهاد سهم بزرگی دارد، افزود: آن زمان و به اقتضای شرایط حاکم بر فضای حوزه‌های علمیه، شهید بهشتی به ۴ زبان زنده دنیا تسلط پیدا می‌کند که نشان از آینده‌نگر بودن شهید دارد.

موسوی ادامه داد: شهید بهشتی با اعتقاد به کار تشکیلاتی، در این مسیر نیرو تربیت می‌کرد، همچنان که جدیت و پشتکار شهید در کار زبانزد عام و خاص بود.

وی مدیریت بهشتی را الگو برای هر مدیر و مسئول دانست و افزود: بهشتی مدیر و مدبر بود و مدیریت جهادی و بدون وقفه شهید الگوی شایسته برای هر مسوول است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار