معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

شهدای مبارزه با مواد مخدر پرچمداری ایران را در تقابل با سوداگران مرگ نشان می‌دهند

«حاجی زاده» گفت: ایثارگری شهدای حوزه مبارزه با مواد مخدر نشان از پرچمداری جمهوری اسلامی در این راه و تقابل با سوداگران مرگ دارد.
کد خبر: ۶۰۰۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶ - 29June 2023

شهدای مبارزه با مواد مخدر پرچمداری ایران را در تقابل با سوداگران مرگ نشان می‌دهدبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «احمد حاجی زاده» معاون سیاسی امنیتی استاندار‌ قم در دیدار با خانواده شهید حجت الله قنبری سنجگانی از شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است، زیرا شهیدان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند.

وی با تاکید بر ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و فداکاری ایثارگران، گفت: ایثارگری شهدای حوزه مبارزه با مواد مخدر نشان از پرچم داری جمهوری اسلامی در راه مبارزه با مواد مخدر دارد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار‌ قم با اشاره به ایستادگی ایثارگران حوزه مبارزه با مواد مخدر، تصریح کرد: این عزیزان با شهادت خود با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مبارزه و از ورود مواد افیونی به کشور جلوگیری کردند.

‌حجت الله قنبری در سال ۱۳۵۲ در روستای سنجگان قم متولد شد. وی چهار ماه در جبهه جنگ با اشرار و سوداگران مواد مخدر جانفشانی کرد.

وی سرانجام در ۴ فروردین ‌۱۳۷۴ بر اثر اصابت گلوله، در شهر گزیک استان خراسان جنوبی توسط نیرو‌های ضد انقلاب به فیض شهادت نایل آمد و در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم به خاک سپرده شد.

استان قم ۱۸ شهید در راه مبارزه با مواد مخدر تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار