حقوق بشر امریکایی/ دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی:

واژه‌ای به نام «رحم» در قاموس رژیم آمریکا وجود ندارد

حجت الاسلام تاج آباد گفت: واژه‌ای به نام رحم در قاموس رژیم نحس آمریکا وجود ندارد زیرا علیه مردم سرزمین خود نیز عملیات شیمیایی و میکروبی انجام داده است.
کد خبر: ۶۰۰۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷ - 29June 2023

واژه‌ای به نام «رحم» در قاموس رژیم نحس آمریکا وجود نداردبه گزارش ‌دفاع‌پرس از اراک، هواپیماهای بمب افکن عراقی با بمب‌های شیمیایی در هفتم و هشتم تیر ۱۳۶۶ به مناطق پر ازدحام و متراکم جمعیتی شهر سردشت حمله کردند و زن و کودک و خرد و کلان مردم بی‌گناه آن شهر و اطراف آن را آماج گازهای کشده و دهشتناک شیمیایی قراردادند. به همین دلیل هشتم تیرماه سالروز بمباران شیمیایی سردشت، روز مبارزه با سلاح‌های شیمیایی و میکروبی نامگذاری شده است.

حجت الاسلام «رضا تاج آبادی» دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دستان خون آلود استکبار یکی از مسائل مهم است که باید مورد توجه مردم قرار بگیرد. استکبار بر روی پنجه‌های پولادین خود، دستکش ابریشمی می‌پوشاند تا مردم دنیا را فریب بدهد. بنابراین مردم و مسئولین باید همواره مراقب نیرنگ و فریب دشمن باشند.

وی ادامه داد: رژیم کودک کش آمریکا، برای رسیدن به اهداف خود به کودکان، زنان و سالخوردگان هم رحم نمی‌کند و با توجه به جنایات آمریکا در جهان در می‌یابیم که واژه‌ای به نام رحم در قاموس رژیم نحس آمریکا وجود ندارد زیرا علیه مردم سرزمین خود نیز عملیات شیمیایی و میکروبی انجام داده است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی بیان کرد: حمله بمباران شیمیایی و میکروبی علیه مردم حلبچه عراق توسط صدام نمونه بارز جنایات آمریکا است بنابراین رسانه‌ها باید جنایات رژیم منحوس آمریکا را در جهان منتشر کنند تا ملت‌ها خلق وخوی و دشمنی آمریکا علیه بشریت را فراموش نکنند.

حجت الاسلام تاج آبادی عنوان کرد: رژیم منحوس آمریکا مجبور است با استفاده از همان دستکش ابریشمی در قالب حقوق بشر و حمایت از آن، بیانیه‌هایی را صادر و تشکل‌ها و سازمان‌هایی را به وجود بیاورد تا بتواند مردم و دولت‌ها را از این طریق فریب بدهد اما رفتارها و جنایات آمریکا بر ضد بشریت برای ملت‌ها واضح شده است.  

وی تصریح کرد: سیاست‌های رژیم آمریکا از گذشته تا به امروز تغییری نکرده زیرا همان سیاست‌های گذشته را در پیش گرفته و فقط نوع پوشش آن برای فریب مردم جهان تغییر کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها