معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش مطرح کرد؛

مساجد و پایگاه‌های هلال احمر میزبان دانش آموزان در تابستان

باقرزاده گفت: هشت هزار رشته پایگاه در کانون‌های پرورشی فرهنگی مساجد فعال خواهند بود.
کد خبر: ۶۰۰۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵ - 30June 2023

مساجد و پایگاه‌های هلال احمر میزبان دانش آموزان در تابستانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، وزارت آموزش و پرورش برای تابستان امسال نزدیک به ۳۰ هزار پایگاه تابستانی را برای اوقات فراغت دانش آموزان به صف کرده است و دانش آموزان می‌توانند تا پانزدهم تیر با مراجعه به سایت https://my.medu.ir و ورود از درگاه دولت، در بخش نورینو در پایگاه‌های تابستانی ثبت نام کنند.

«اصغر باقرزاده» معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در خصوص این پایگاه‌های تابستانی گفته بود: از حدود ۳۰ هزار پایگاه تابستانی، حدود ۱۰ هزار رشته پایگاه در کانون‌های فرهنگی پرورشی آموزش و پرورش فعال خواهند بود.

وی با بیان اینکه ۷۱ هزار دارالقرآن هم در تابستان به کمک آموزش و پرورش آمده و فعال هستند، گفت: ۴۰ هزار رشته پایگاه در سازمان دانش آموزی، ۱۰ هزار رشته پایگاه در سالن‌های ورزشی و هشت هزار و ۵۰۰ رشته پایگاه در پژوهش سرا‌های دانش آموزی آماده میزبانی از دانش آموزان هستند.

باقرزاده به مشارکت مساجد در ایجاد اوقات فراغتی جذاب برای دانش آموزان هم اشاره کرد و گفت: هشت هزار رشته پایگاه در کانون‌های پرورشی فرهنگی مساجد فعال خواهند بود. دو هزار و ۷۰۰ پایگاه مشاوره فعال در استان‌ها هستند که ۵۰۰ مرکز مشاوره پایگاه تابستانی مهارت آموزی خواهند بود که مهارت آموزی خواهند داشت و اداره آن‌ها با کمیته امداد خواهد بود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: ۳۶۶ پایگاه بسیج و ۲۴۹ پایگاه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، ۲۲۰ پایگاه پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ۱۹۲ اردوگاه دانش آموزی، ۱۰۳ مدرسه غیردولتی و ۲۹ پایگاه هلال احمر هم برای میزبانی از دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار