امام جمعه اهواز:

جسارت به ساحت قرآن کریم توسط یهودی‌ها اتفاق افتاده است

موسوی فرد با بیان اینکه از دستگاه دیپلماسی کشورهای مسلمان درخواست داریم تا جسارت صورت گرفته به قرآن کریم را شدیدا محکوم کنند، گفت: جسارت به ساحت قرآن کریم توسط یهودی‌ها اتفاق افتاده است.
کد خبر: ۶۰۰۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴ - 30June 2023

جسارت به ساحت قرآن کریم توسط یهودی‌ها اتفاق افتاده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «سید محمدنبی موسوی فرد» در خطبه های نماز جمعه امروز اهواز در مصلای مهدیه این شهر با بیان اینکه جسارت به قرآن کریم در هیچ کجای جهان قابل تحمل نیست، اظهار داشت: از مسولین درخواست داریم قاطعانه با هتاکی به مقدسات برخورد کنند.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه از دستگاه دیپلماسی کشورهای مسلمان درخواست داریم تا جسارت صورت گرفته به قرآن کریم را شدیدا محکوم کنند، افزود: جسارت به ساحت قرآن کریم توسط یهودی‌ها اتفاق افتاده است.

وی همچنین با بیان اینکه عید غدیر باشکوه‌ترین عید مسلمانان است، گفت: برگزاری این عید غدیر در مناطق مختلف با همکاری مردم و دستگاه های فرهنگی ضروری است.

حجت‌الاسلام موسوی فرد یادآور شد: غدیر یک راه و یک سبک است تا انسان به هدف خلقت پی ببرد و در این مسیر گام بردارد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اهمیت حجاب در جامعه گفت: باید حریم بین زن و مرد، شخصیت، حجاب و پوشش زنان در جامعه حفظ شود.

امام‌ جمعه اهواز با اشاره به تحریم‌های ایران از سوی آمریکا نیز متذکر شد: کشور ما هم‌اکنون تحریم‌هایی را تجربه می‌کند که در تمام دوران انقلاب اسلامی بی سابقه بوده است. هدف آمریکا از این همه تحریم، فروپاشی انقلاب اسلامی، تجزیه، سازش با آمریکا و تضعیف انقلاب است اما اراده ملت ایران مانع از تحقق چنین چشم اندازی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار