حقوق بشر آمریکایی/ مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه:

آمریکا یکی از مدعیان دروغین حقوق بشر است

«بهرامی پور» گفت: مواضع و عملکرد کشورها در موضع‌گیری آنها نسبت به جنایات علیه بشریت را به عنوان ملاک و معیاری برای جانبداری از حقوق بشر است و با نگاهی به اقدمات ایالات متحده آمریکا پی می‌بریم که اینها صرفا مدعیان دروغین حقوق بشر هستند.
کد خبر: ۶۰۰۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵ - 30June 2023

آمریکا یکی از مدعیان دروغین حقوق بشر استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «رسول بهرامی پور» مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه امروز در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه با تبیین مصادیق حقوق بشر آمریکایی با اشاره به اینکه این مدعیان دروغین در طول تاریخ بزرگترین جنایات را علیه بشریت انجام داده اند، اظهار داشت: ساز و کار نظام بین‌الملل در مقابل جنایات آمریکا منفعل است و باید در خصوص جنایات مرتکب شده پاسخگو باشند.

رییس ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه، مواضع و عملکرد کشورها در موضع‌گیری آنها نسبت به جنایات علیه بشریت را به عنوان ملاک و معیاری برای جانبداری از حقوق بشر عنوان کرد و گفت: با نگاهی به اقدمات ایالات متحده آمریکا پی می‌بریم که اینها صرفا مدعیان دروغین حقوق بشر هستند.

وی با بیان اینکه این هفته به پیشنهاد مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بنام هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است، گفت: این هفته فرصت مناسبی برای تبیین حقوق بشر آمریکایی است و همه وظیفه داریم در راستای جهاد تبیین به روشنگری این امر در جامعه بپردازیم.

رییس سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه با اشاره با اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی و طلوع خورشید ولایت عظمی قرار داریم، مهمترین راه مبارزه مسولین ما با استکبار و آمریکا خدمت جهادی و بی منت به مردم عزیزمان دانست.

وی گفت: این امر توسط جوانان مومن، متعهد، پای کار و مدیران در تراز انقلاب اسلامی محقق خواهد شد که با تبدیل فرآیندهای دیوان سالاری به فرآیندهای جهادی به عنوان الگویی از مدیریت اسلامی در عرصه کار و تلاش بتوانند در عمل به توصیه‌های امامین انقلاب اسلامی در باب خدمت جهادی به مردم به عنوان ولی نعمتان و اربابان خود خدمتگزار مردم باشند.

بهرامی پور در خاتمه حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی، حفظ اصل اعتماد عمومی، صیانت از خون های رنگین شهدای عزیز و افزایش سرمایه اجتماعی در جامعه را از ضروریات جامعه اسلامی دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار