امام جمعه کرمانشاه:

قرآن برای آگاه کردن و بیدار شدن مردم نازل شد

آیت‌الله «علما» گفت: با وجود همه مشکلات و گرفتاری‌هایی که در این دنیا وجود دارد، اما قرآن برای آگاه کردن و بیدار شدن مردم نازل شد و ما در این مدت کوتاهی که در این دنیا زندگی می‌کنیم باید اهل تفکر و تعمل باشیم و بدانیم که برای چه هدفی به این دنیا آمده‌ایم.
کد خبر: ۶۰۰۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰ - 30June 2023

قرآن برای آگاه کردن و بیدار شدن مردم نازل شدبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت الله‌«مصطفی علما» امام جمعه شهرستان کرمانشاه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان، اظهار داشت: سراسر کشور ما مملو از معادن ارزشمند است که باید کشف شوند تا از این طریق بتوانیم برای جوانان شغل ایجاد کنیم چراکه این ظرفیت ها در همه استان های کشور وجود دارد.

امام جمعه شهرستان کرمانشاه با اشاره به اینکه کشور ما روی زر خوابیده و ظرفیت‌های بسیاری در صنعت و معدن دارد گفت: با این ظرفیت‌ها جوانان ما نباید بیکار باشند و همه مردم باید از این طریق به پول و ثروت برسند.

آیت الله علما با اشاره به سالروز گرامیداشت شهادت آیت الله صدوقی گفت : آیت الله صدوقی خیلی به گردن انقلاب و نظام حق دارد چراکه در آن زمان انقلابیون را اداره می کرد و ارتزاق انقلابیون برای کارهای سیاسی، آیت الله صدوقی بود.

وی در خصوص روز ۱۲ تیر ماه و بزرگداشت علامه امینی هم گفت: ایشان هم که کتاب الغدیر را تالیف کردند حق بزرگی بر گردن اسلام و مسلمین دارند و در همان کتاب ۱۱ جلدی که در خصوص امام علی (ع) بود، اسامی ۱۱۳ نفر از علمای اهل سنت را که واقعه غدیر را نقل کردند، منتشر کرده است.

امام جمعه شهرستان کرمانشاه ضمن گرامیداشت روز آزادسازی شهر مهران، در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت : با وجود همه مشکلات و گرفتاری هایی که در این دنیا وجود دارد اما قرآن برای آگاه کردن و بیدار شدن مردم نازل شد و ما در این مدت کوتاهی که در این دنیا زندگی میکنیم باید اهل تفکر و تعمل باشیم و بدانیم که برای چه هدفی به این دنیا آمده ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار