فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خبر داد؛

تحویل مرحله اول پروژه شهید سلیمانی اراک در شهریور امسال به متقاضیان

سردار کریمی گفت: مرحله اول پروژه شهرک شهید سلیمانی اراک شامل ۱۴۴ واحد در شهریور سال جاری تحویل متقاضیان می‌شود و باقی آن نیز با سرعت در حال انجام است.
کد خبر: ۶۰۰۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷ - 30June 2023

تحویل مرحله اول پروژه شهید سلیمانی اراک در شهریور ماه به متقاضیانبه گزارش ‌دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز جمعه در آیین بازدید سردار سید «امین الله امامی» مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه و سردار «حسین همتی» معاون مهندسی سپاه از روند پروژه شهرک شهید سلیمانی اراک اظهار داشت: کرامت، آزادگی، شرف، عزت، امنیت، اقتدار، عدالت، سلامت و تحقق آرمان های اصیل اسلام ناب محمدی(ص) از شعار های انقلاب اسلامی است و سپاه پاسداران در این مسیر گام برمی دارد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه قلمرو رسالت سپاه معادل قلمرو انقلاب اسلامی است و سپاه به وسعت انقلاب عمل می کند،گفت: توانمندی های سپاه در بخش های مختلف علاوه بر ایجاد آرامش و امنیت پایدار برای ملت ایران و امت های مسلمان این اقتدار راهبردی عامل هراس اردوگاه دشمنان شده است.

وی تأکید کرد: سپاه پاسداران با اتکا به علم، روحیه جهادی و توجه به بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در همه عرصه ها با قدرت وارد شده و توانسته کارآمدی انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان بکشاند و خدمت به مردم را از دریچه دینی و انقلابی به نمایش بگذارد.

سردار کریمی با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی متناسب با شخصیت بزرگ ملت ایران در عرصه های مختلف می درخشد،افزود: سپاه پاسداران نیز در میدان پاسخ به نیازهای کشور و ملت ایران از هیچ کوششی دریغ نمی کند و برای تحقق ایران قوی شتابنده گام برمی دارد.

وی ایجاد امید و تحقق جهاد امیدآفرینی را رویکرد سپاه در خدمت رسانی به مردم خواند و گفت: در طی سال های اخیر سپاه روح الله استان مرکزی در بخش های مختلف از جمله اجرای پروژه های محرومیت زدایی، ایجاد اشتغال، تحقق جهش تولید، رفع موانع تولید، احیای واحدهای تعطیل و راکد، توانمندسازی مردم، اجرای پروژه های عمرانی، کشاورزی و جهاد آبرسانی، ارائه خدمات تخصصی بهداشتی و درمانی، جهاد تبیین، نهضت کمک مومنانه و سایر عرصه های دیگر اقدامات بزرگی انجام داده است.

وی بیان کرد: استان مرکزی از استان های پیشتاز در حوزه مسکن است که پروژه عظیم شهرک شهید سلیمانی در اراک در حال اجرا و پیشرفت قابل توجه است و مرحله اول این پروژه شامل ۱۴۴ واحد در شهریور ماه سال جاری تحویل متقاضیان می شود و باقی آن نیز با سرعت در حال انجام است.

سردار کریمی با تأکید بر اینکه تمام‌ استانداردهای لازم در پروژه مسکن شهید سلیمانی اراک با دقت و حساسیت های لازم انجام شده، گفت: این شهرک به عنوان یک الگو در ساخت شهرک سازی مطرح است و جهاد خانه سازی استان طی چند سال گذشته رتبه برتر در ساخت مسکن داشته است.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار