جانشین رئیس بنیاد تعاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

ساخت شهرک شهید سلیمانی اراک نماد یک کار انقلابی و جهادی است

احمدی گفت: ساخت شهرک شهید سلیمانی اراک نماد یک کار انقلابی، جهادی و شبانه روزی است که توانسته کارآمدی سپاه را در یک بخش به نمایش بگذارد.
کد خبر: ۶۰۰۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳ - 30June 2023

ساخت شهرک شهید سلیمانی اراک نماد یک کار انقلابی و جهادی استبه گزارش ‌دفاع‌پرس از اراک، «امیر احمدی» جانشین رئیس بنیاد تعاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز جمعه در حاشیه بازدید از روند پروژه شهرک شهید سلیمانی اراک اظهار داشت: امروز طی بازدیدی که به همراه مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه و مسئول مهندسی سپاه از پروژه های عمرانی سپاه استان مرکزی در مناطق مختلف استان داشتیم روند بسیار قابل قبول و مطلوبی را از پیشرفت پروژه ها مشاهده کردیم که قابل تقدیر است.

جانشین رئیس بنیاد تعاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سپاه روح الله استان مرکزی در اجرای مأموریت های مختلف در سطح استان موفق عمل کرده و یکی از ماموریت ها اجرای پروژه مسکن است که شهرک، مزین به نام زیبای سردار پرافتخار اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی را در دستور کار گذاشته است.

وی ادامه داد: ساخت شهرک شهید سلیمانی اراک نماد یک کار انقلابی، جهادی و شبانه روزی است که توانسته کارآمدی سپاه را در یک بخش به نمایش بگذارد و بنده از همه مسئولین استان و سپاه و خصوصا فرمانده سپاه روح الله استان تقدیر می کنم که منشا خیرات و برکات فراوانی برای مردم شده اند.

احمدی خاطرنشان کرد: بیش از ۶۴۰ واحد مسکن در فاز اول شهرک شهید سلیمانی ساخته شده که با پیشرفت قابل توجهی همراه هستند و مرحله اول آن که ۱۴۴ واحد است تا شهریور ماه سال‌جاری تحویل و به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار