امام جمعه سرپل ذهاب:

حفظ وحدت و برادری رمز موفقیت ما در برابر توطئه‌های دشمنان است

حجت الاسلام «ساداتی» گفت: دشمنان نظام و انقلاب امروز با استفاده از رسانه‌ها و فضای مجازی ایمان و امید مردم به آینده را نشانه گرفته اند و رمز موفقیت ما در برابر توطئه‌های مختلف دشمنان، حفظ وحدت و برادری، تلاش و مجاهدت و ایمان به وعده الهی است.
کد خبر: ۶۰۰۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱ - 30June 2023

حفظ وحدت و برادری رمز موفقیت ما در برابر توطئه های آمریکا و دشمنان استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «سید محمدعلی ساداتی» امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به جنایتهای آمریکا در کشور اظهار داشت: آمریکای جنایتکار از جمهوری اسلامی ایران سیلی سخت و محکمی خورده و قدرت اسلام را به درستی درک کرده چون تنها مکتب اسلام ناب محمدی است که در برابر او ایستادگی کرده است لذا در طول تاریخ بابرکت انقلاب انواع رذالت ، خباثت و توطئه های بیشماری را در کشور انجام داده تا مگر جلوی حرکت انقلاب را گرفته و به انقلاب ضربه بزند.

وی افزود: تحمیل تحریم‌های ظالمانه، تحمیل هشت سال جنگ بر کشور و مردم از طریق حمایت از رژیم بعث عراق، حمایت از گروههای تروریستی ،ایجاد ناامنی در منطقه ، ایجاد اختلاف در بین مذاهب اسلامی و قومیتهای مختلف و انهدام هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس بخش از اقدامات خلاقیت آمیز آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب بابیان اینکه خباثت های آمریکا امروز نیز به اشکال دیگر ادامه دارد ادامه داد: آمریکای جنایتکار امروز از طریق رسانه ها و فضای مجازی ایمان و امید مردم را نشانه گرفته است و به دنبال ایجاد ناامیدی در کشور و نشان دادن عدم توانایی و عدم کارایی نظام جمهوری اسلامی است و با سیاه نمایی دستاوردهای کشور ، جوانان و نوجوانان را نسبت به آینده ناامید کند.

وی تصریح کرد: آنچه که می تواند ما را در برابر آمریکا و دشمنان نظام و انقلاب پیروز کند همانا حفظ اتحاد و بصیرت و تلاش و مجاهدت همانند شهدا ، مانند شهید سلیمانی عزیز است که قطعا لطف و نصرت و یاری خداوند شامل حال ما می شود .

ساداتی اذعان داشت: امروز اثر و نفوذ انقلاب ، قدرت و اقتدار منطقه ای انقلاب و دستاوردهای انقلاب با سالیان گذشته متفاوت است که با مجاهدت و تلاش مردم و لطف خداوند حاصل شده است و ما به همین منوال بر مشکلات کشور قایق خواهیم آمد.

خطیب جمعه شهرستان سرپل ذهاب ادامه داد: آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی امروز در تلاش هستند که جمهوری اسلامی را ضد دین معرفی کنند اما زنان و دختران و مادران ما و مردان با حجاب و حیا ی ما امروز کمر فلسفه و فرهنگ غرب را شکسته اند امروز زنان محجبه ما در اجتماعات جهانی باافتخار حضور پیدا می کنند اما دشمن به دنبال وارونه نشان دادن این موضوع در فضای مجازی است.

وی با اشاره به شهادت آیت الله صدوقی چهارمین شهید محراب کشور بیان داشت: آیت الله شهید صدوقی اصالتا اهل کرمانشاه هستند که در زمان قاجار پدر ایشان که از علمای بزرگ کشور بود به یزد تبعید می شوند که در سال ۶۱ در محراب مسجد به دست منافقین کوردل به شهادت می رسند.

ساداتی افزود: یکی از جنایتهای ابلیس اعظم آمریکای جنایتکار حمایت از گروهک تروریستی منافقین است که  دست آنها به خون بیش از ۱۷ هزار شهید ترور در کشور آلوده شده است.

 امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب گفت: دشمنان نظام و انقلاب امروز با استفاده از رسانه ها و فضای مجازی ایمان و امید مردم به آینده را نشانه گرفته اند و رمز موفقیت ما در برابر توطئه های مختلف دشمنان حفظ وحدت و برادری ، تلاش و مجاهدت و ایمان به وعده الهی است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها