رئیس دانشگاه فرهنگیان استان قزوین:

ترویج و بهره برداری آثار دفاع مقدس وظیفه همگانی است

«مشهدی» گفت: ترویج و بهره برداری آثار، اسناد و مدارک دفاع مقدس در جهت انتقال به نسل های آینده وظیفه همه مردم است.
کد خبر: ۶۰۰۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴ - 01July 2023

ترویج و بهره برداری آثار دفاع مقدس وظیفه همگانی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «حمید رضا مشهدی» رئیس دانشگاه فرهنگیان استان قزوین در دیدار سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین از دانشگاه فرهنگیان که امروز (شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان قزوین آمادگی خود را در جهت هرگونه همکاری در اجرای برنامه های فرهنگی دفاع مقدس، ایثار و شهادت با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین اعلام می کند.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون شهدای گرانقدری هستیم ، بیان کرد: با توجه به اهداف جامعه محوری و تمدن سازی دانشگاه، همکاری در اجرای برنامه های حوزه ایثار و فداکاری و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در راستای ارائه کاری ماندگار و فاخر، برای معلمان آینده ساز که تربیت دانش آموزان در جهت ایرانی آبادتر و پر افتخار بسیار مفید و موثر است.

مشهدی در ادامه دفاع مقدس را یک کار علمی دانست و افزود: دفاع مقدس یک کار علمی است و کار علمی یک مرکز علمی می خواهد، بنابراین خود را متعهد می دانیم در این خصوص از هیچ گونه تعاملی دریغ نکنیم.

این مسئول گفت: یکی از افتخارات دانشگاه فرهنگیان قزوین، حضور شهید گمنام در فضای دانشگاه است که موجب آرامش و پیام آور استقلال و فرهنگی ایستادگی و مقاومت در بین دانشجویان شده است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان قزوین خاطر نشان کرد: یادمان شهید گمنام دانشگاه فرهنگیان همزمان با سالروز هفته دفاع مقدس با حضور مسئولین، خانواده شهدا و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار