مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان:

بسیج فراگیرترین تشکل جهانی در برابر ظلم و ستم است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بسیجیان، با هر فرمانی که مقام معظم رهبری اعلام کنند آماده فداکاری برای دفاع از تمامیت ارضی و اسلام هستند.
کد خبر: ۶۰۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵ - 28November 2015

بسیج فراگیرترین تشکل جهانی در برابر ظلم و ستم است

به گزارش دفاع پرس از کرمان، حجت الاسلام محمدعلی محسن زاده در همایش بسیجیان شهرستان بافت که در حسینیه ثارالله این شهر برگزار شد، بسیج را فراگیرترین تشکل جهانی در برابر ظلم و ستم دانست و افزود: بسیج، شجره طیبه ای که حضرت امام خمینی (ره) در سال 58 نهال آن را غرس کردند امروز به درخت تناور و تنومندی تبدیل شده و به میوه نشسته است.


وی گفت: همه بسیجیان از روز تشکیل بسیج مستضعفان در این حرکت عظیم و این تشکل ماندگار شرکت کرده اند و از همان روزهای نخست ثابت کردیم که پای ارزش های انقلاب اسلامی هستیم و خواهیم بود.


مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان افزود: سند گفته های ما در این خصوص رزمندگان، شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگانی هستند که تاکنون تقدیم کرده ایم و اکنون بسیجیان ما هر گوشه از این دنیای خاکی که باشند و با هر فرمانی که مقام معظم رهبری اعلام کنند آماده فداکاری برای دفاع از تمامیت ارضی و اسلام هستند.


حجت الاسلام محسن زاده با اشاره به جنایت های آمریکا و اسرائیل گفت: این جرثومه های فساد و ظلم هر کجا که باشند فقط به یک چیز می اندیشند و آن هم از بین بردن نظام اسلامی است و به فضل الهی تاکنون پی در پی با شکست مواجه شده اند.


همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بافت در این همایش گفت: مقابله با دشمنان حتی با روش های تبلیغی که باعث ترساندن دشمنان شود، مهمترین هدف برگزاری این تجمع هاست.


سرهنگ پاسدار اکبر کردی افزود: در دوران های مختلف اثبات شده است جمع شدن ها، تجمع ها و وحدت همیشه باعث به هراس افتادن دشمنان اسلام و انقلاب شده است و این حرکت ها برای بازدارندگی است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار