مسئول قرارگاه فرهنگی جهادی عمار خبر داد؛

توزیع بیش از ۳۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان تربت جام

«جوان» از توزیع بیش از ۳۰۰ بسته معیشتی در شهرستان تربت جام همزمان با دهه امامت و ولایت خبرداد.
کد خبر: ۶۰۰۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸ - 01July 2023

توزیع بیش از ۳۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان تربت جامبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت جام، «سجاد جوان» مسئول قرارگاه فرهنگی جهادی عمار و هیئت جوانان حضرت علی‌اکبر (ع) شهرستان تربت جام اظهار داشت: با همکاری و مساعدت خیرین تربت جام بیش از ۳۰۰ بسته مواد غذایی به ارزش ریالی ۱۵۰۰ میلیارد ریال، همزمان با دهه امامت و ولایت در مناطق محروم تربت جام بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

مسئول گروه جهادی عمار افزود: این خدمات‌رسانی در راستای لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی با هدف کمک به تأمین معیشت خانواده‌های نیازمند، انجام شده است.

جوان ادامه داد: رسالت قرارگاه فرهنگی جهادی عمار و هیئت جوانان حضرت علی‌اکبر (ع) خدمت‌رسانی به مناطق حاشیه‌شهر و روستایی در قالب پروژه‌های عمرانی، بهداشت و درمانی و همچنین فرهنگی و معیشتی است که به حول و قوه الهی تداوم خواهد داشت.

وی تصریح کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، مشخصه کار جهادی این است که فقط برای جلب رضایت خداوند باشد و بدون هیچ چشم‌داشتی نسبت به خدمت‌رسانی به محرومان باتمام وجود اهتمام شود.

مسئول گروه جهادی عمار گفت: بر اساس هدف‌گذاری صورت گرفته ان‌شاءالله این گروه جهادی در ماه محرم بیش از ۱۰ هزار پرس غذای گرم را بین نیازمندان توزیع خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار