جلسه برنامه‌ریزی پنجمین جشنواره «حس پروانگی» در آذربایجان غربی

جلسه برنامه‌ریزی پنجمین جشنواره «حس پروانگی» در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آذربایجان غربی برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۰۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴ - 01July 2023

جلسه برنامه‌ریزی پنجمین جشنواره «حس پروانگی» در آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، جلسه هماهنگی پنجمین جشنواره حس پروانگی امروز (شنبه) با حضور سردار «جلیل وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی و جمعی از نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آذربایجان غربی ترتیب یافت.

سردار وحیدی در این نشست اظهار داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی و فناوری استخراج گنجینه دفاع مقدس است.

وی گفت: جشنواره «حس پروانگی» نیز با موضوع راهیان نور و با توجه به تاثیر این سفر معنوی در نوع نگرش، رفتار، منش افراد و همچنین تقویت رویش‌های انقلاب برگزار می‌شود.

سردار وحیدی مرور خاطرات اردو‌های راهیان نور توسط آن دسته از افرادی که با شرکت در این سفر معنوی عقاید و سبک زندگی آنان متحول شده را یکی از بخش‌های پرمخاطب این جشنواره عنوان کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی افزود: مرحله استانی پنجمین جشنواره حس پروانگی روز (یکشنبه) ۲۵ تیر با حضور «مریم مجتهد زاده» مسئول سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع‌مقدس در ارومیه برگزار خواهد شد.

وی همچنین با توجه به شناسنامه دفاع مقدس آذربایجان غربی برای غنای بیشتر برنامه‌های فرهنگی در حوزه فرهنگ جهاد و مقاومت بر ضرورت مشارکت و هم‌اندیشی کلیه‌ی دغدغه‌مندان این حوزه تاکید کرد.

در ادامه هر یک از حاضرین با اعلام آمادگی جهت مشارکت در برگزاری جشنواره «حس پروانگی» برنامه‌های خود را در راستای اجرای هرچه بهتر این جشنواره بیان کردند.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها