رئیس‌زاده در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح کرد

پیگیری مباحث مربوط به جنگ‌های بیولوژیک در دانشگاه بقیة‌الله/ ارائه 110 میلیارد تومان خدمات درمانی رایگان به مردم

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی گفت: مباحث مربوط به جنگ‌های بیولوژیک یا تهدیدات تروریستی در دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله(عج) دنبال می‌شود.
کد خبر: ۶۰۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴ - 06December 2015

پیگیری مباحث مربوط به جنگ‌های بیولوژیک در دانشگاه بقیة‌الله/ ارائه 110 میلیارد تومان خدمات درمانی رایگان به مردم

 دکتر محمد رئیسزاده رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی، در گفتوگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، درباره فعالیتهای این سازمان، اظهار داشت: طی هشت ماهه ابتدای سال، ۲هزار و ۲۵۰ نفر از مردم از خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی کشور بهرهمند شدند و ۴۵ بیمارستان صحرایی در کشور برپا شده؛ که تا پایان سال نیز این تعداد به ۷۰ مورد خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه بسیج جامعه پزشکی ۴۵ تیم تخصصی و هشتهزار و ۹۵۰ تیم بهداشتی در سال ۹۴ به مناطق محروم اعزام کرده است، درباره رویکردهای بسیج جامعه پزشکی، گفت: ما به دنبال رویکرد بهداشتمحور (پیشگیری) و جایگزین شدن آن به جای درمانمحوری هستیم؛ که همراه اقدامات در جهت پیشگیری و ارتقای سلامت باشد.

رئیسزاده در ادامه جامعه پزشکی کشور را متعهد و متخصص خواند و افزود: پزشکان بسیجی که اغلب جمعیت پزشکی کشور را تشکیل میدهند از دوران دفاع مقدس تا به امروز در تمامی صحنههای مورد نیاز حاضر بوده و به مردم عزیز کشورمان خدمت کردهاند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی بیان داشت: مسئولان باید قدر جامعه پزشکی را دانسته و از ظرفیت عظیم این جامعه برای پیشرفت کشور هر چه بیشتر استفاده کنند.

وی با ارائه آماری اظهار داشت: عمده کاری که طی پنج سال اخیر داشتیم، خدمترسانی در حوزه بهداشت و درمان به مردم بوده است؛ به نحوی که طی این مدت با صرف هزینهای حدود 10 میلیارد تومان، بالغ بر 110 میلیارد تومان خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مردم مناطق کمبرخوردار ارائه کردیم.

رئیسزاده همچنین درباره فعالیتهای این سازمان در زمینه جنگهای بیولوژیک عنوان کرد: مباحث مربوط به جنگهای بیولوژیک یا تهدیدات تروریستی در دانشگاه علوم پزشکی بقیهالله(عج) دنبال میشود و در بسیج جامعه پزشکی هم فقط بسیج جامعه پزشکی اصفهان کارگروها و فعالیتهایی را در این زمینه داشته است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار