در جمع زائرین پیاده حرم رضوی مطرح شد؛

استاد حوزه و دانشگاه: پیاده‌روی برای زیارت ائمه اطهار (ع) یک مانور جهانی است

حجت‌الاسلام «پناهیان» گفت: اینکه زائرین امام رضا علیه‌السلام به صورت پیاده سختی را به جان می‌خرند یک مانور جهانی است که باید بازتاب رسانه‌ای پیدا کند.
کد خبر: ۶۰۰۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴ - 01July 2023

استاد حوزه و دانشگاه: پیاده‌روی برای زیارت ائمه یک مانور جهانی است به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «علیرضا پناهیان» در جمع کاروان زائران پیاده حرم علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) اظهار داشت: این حرکات یک مانور جهانی است که باید رسانه‌ها به بازتاب آن کمک کنند.

وی با بیان اینکه این حرکت، نو و جدیدی است که باعث جذب دلها به سمت نور خواهد شد تاکید کرد: جذابیت‌های دنیایی زودگذر و غیرپایدار است و این محبت اهل‌بیت است که تا همیشه در دل می‌ماند.

این استاد برجسته حوزه و دانشگاه گفت: یکی از محاسن این پیاده‌روی‌ها این است که به عالم نشان می‌دهیم هیچکس را نمی‌توان مثل امام معصوم علیه السلام دوست داشت؛ بر همین اساس باید این حرکت به کل جهان نمایش داده شود.

پناهیان خطاب به زائران پیاده حرم رضوی که از سبزوار عازم مشهد بودند، تاکید کرد: شما با این حرکت فرهنگی به جنگ رسانه‌ای دشمن رفته‌اید.

وی با بیان اینکه پیاده به دیدار امام رفتن در زمام حضرات معصومین هم مرسوم بوده و ایشان هیچگاه مردم را از این کار که نشانه محبت است نهی نکرده‌اند ادامه داد: ائمه می‌دانستند که سال‌ها بعد شمار محبین آن‌ها میلیونی و میلیاردی خواهند شد و این حرکت به یک پویش بزرگ جهانی مبدل می‌شود.

پناهیان در ادامه با تاکید بر اینکه پیاده‌روی برای حج هم موضوعیت داشته، افزود: امام سجاد علیه‌السلام بیش از ۳۰ بار با پای پیاده به حج مشرف شده بودند.

کاروان «در مسیر بندگی» کاروانی سی ساله است که به صورت مستمر و هرساله به صورت پیاده به سمت حرم رضوی به راه می‌افتد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار