در جلسه ستاد بزرگداشت مناسبت‌های دفاع مقدس؛

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان: دفاع مقدس گنجینه و میراث گرانبهای شهداست

سرهنگ «سلامی» گفت: دوران دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ انقلاب و سرمایه‌ای بی‌نظیر برای مردم و نسل جوان کشور است که باید به خوبی از آن درس گرفت.
کد خبر: ۶۰۰۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲ - 02July 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در جلسه ستاد بزرگداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت مهدیشهر که در فرمانداری شهرستان مهدیشهر برگزار شد اظهار داشت: دوران دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ انقلاب و سرمایه‌ای بی‌نظیر برای مردم و نسل جوان کشور است که باید به خوبی از آن درس گرفت.

وی با بیان این که لحظه به  لحظه تاریخ انقلاب و دفاع مقدس درس های و عبرتهای فراوان دارد افزود: دفاع مقدس از مهم‌ترین مقاطع تاریخ انقلاب است و باید حقایق و دستاوردهای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت برای جوانان و نوجوانان به صورت دقیق در مجالس و محافل مختلف روایتگری شود.

سلامی گفت: امروز همه ما وظیفه داریم سیره شهدا و آموزه های دفاع مقدس را برای مردم  به ویژه جوانان بازگو و تبیین نماییم، امروز مهمترین نقشه دشمن ناامید نمودن مردم از آینده این نظام و انقلاب است  و سعی می کنند مردم و خصوصاً جوانان ما را از آینده این نظام ناامید کنند.

این مسئول ایمان، از خود گذشتگی، ایثار،  وحدت،  توکل به خدا، وعده نصرت الهی و پیروی مطلق از ولایت فقیه را از ویژگی‌های بارز رزمندگان در دوران دفاع مقدس دانست و گفت: امروز نیز با الگوگیری از ویژگی رزمندگان دوران دفاع مقدس باید در جبهه جنگ نرم ایستادگی کرد.

وی افزود: ما امروزه با یک جنگ ترکیبی مواجه هستیم و دشمن سعی در نابود کردن جمهوری اسلامی از طریق ابعادی همچون اقتصاد، سیاست، فرهنگ و... دارد و از هر طریقی در تلاش است برای خود دستاوردی داشته باشد.

سلامی با بیان اینکه دست‍کاری ذهن نسل جوان اولین اولویت در جنگ ترکیبی دشمن است، متذکر شد: دشمن از جنگ فیزیکی و درگیری نظامی با کشورمان مایوس و نا امید شده است و با راه اندازی جنگ ترکیبی علیه ایران اسلامی به دنبال آسیب زدن به باورهای دینی ملت است.

وی عنوان کرد: تبیین و نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس، بصیرت افزایی و تبعیت بی چون و چرا از ولایت فقیه موثرترین راهکار برای مقابله با جنگ ترکیبی و شناختی دشمنان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار