مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:

تشکل‌های شاهد و ایثارگر از دستگاه‌ها مطالبه‌گری کنند

کهن‌سال در جمع اعضای تشکل‌های شاهد و ایثارگر گفت: تشکل‌های ایثارگری می‌توانند از دستگاه‌ها مطالبه‌گری کنند.
کد خبر: ۶۰۰۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳ - 02July 2023

تشکل‌های شاهد و ایثارگر از دستگاه‌ها مطالبه‌گری داشته باشندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سعید کهن‌سال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در جمع تشکل‌های جامعه ایثارگری استان، خواستار ایجاد ارتباط مؤثر با گروه‌های جهادی فعال در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شد و اظهار داشت: برنامه این بود که به واسطه ایجاد یک نظام دیده‌بانی در بنیاد این مهم محقق شود.

وی با اشاره به تغییر ساختاری بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه سلامت، افزود: تغییر ساختاری منجر به ایجاد معاونت سلامت، توانمندسازی اجتماعی و معاونت مددکاری و مشارکت‌های مردمی شد، هدف حل مسئله و ارائه خدمت به همراه مطالبه‌گری به حق است که با محول کردن مسئولیت به تشکل‌های ایثارگری همراه است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه از ۲۱۰ وام تکلیفی مسکن تنها ۴۰ مورد محقق شد، خاطرنشان کرد: ۱۷ دستگاه مرتبط دارای سهمیه دانشگاه هستند بنیاد شهید و امور ایثارگران یکی از همین دستگاه‌هاست، در بهترین حالت ۳ الی ۴ درصد از فرزندان ما توانستند از سهمیه ۴۰ درصدی استفاده کنند، اما این بحث در جامعه برجسته می‌شود.

کهن سال با اشاره به اجرای ۱۰۵ خدمت حوزه فرهنگی بنیاد، گفت: در مازندران پیشرو شدیم تا از ظرفیت‌های استانی با راهبرد محله‌محوری استفاده شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه نگاه یکپارچه‌سازی و مطالبه گری در دستور کار است، اظهار کرد: حضور شما عزیزان در این عرصه به عنوان افراد دلسوز و مسئولیت‌پذیر می‌تواند منجر به حل خیلی از موضوعات و مشکلات جامعه ایثارگری شود.

کهن‌سال با اشاره به اینکه تشکل‌ها می‌توانند از دستگاه‌ها مطالبه گری داشته باشند، اذعان داشت: ارتباط شما عزیزان با اقشار با روحیه جهادی همراه باشد، نقش شما در بحث روایتگری و حوزه فرهنگ ایثار و شهادت باید جلوه گری کند، تشکیل جلسات با سرگروه تشکل‌ها و استفاده از مصوبات قابل طرح در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: تشکیل قرارگاه فرهنگی و رسانه‌ای در بنیاد، راه‌اندازی گروه رسانه‌ای شاهد باهدف تولید محتوا انجام شد که نیازمند تعامل با تشکل‌های شاهد و ایثارگر ست.

کهن سال با اشاره به اینکه تشکل‌ها می‌توانند از دستگاه‌ها مطالبه گری داشته باشند، اذعان داشت: ارتباط شما عزیزان با اقشار با روحیه جهادی همراه باشد، نقش شما در بحث روایتگری و حوزه فرهنگ ایثار و شهادت باید جلوه گری کند، تشکیل جلسات با سرگروه تشکل‌ها و استفاده از مصوبات قابل طرح در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اولویت قرار گیرد.

تشکل‌های شاهد و ایثارگر، نظرات و دیدگاه‌های های خود را در رابطه با موضوعات مختلف جامعه ایثارگری و ... بیان کردند.

در این جلسه عباس نژاد معاون مددکاری، مشارکت‌های مردمی و تشکل‌های شاهد و ایثارگر بنیاد مازندران حضور داشت.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار