حضور حداکثری اقتدار ملی/ رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان خبر داد؛

اصفهان میزبان همایش منطقه‌ای انتخابات

«جان‌نثاری» از میزبانی اصفهان در همایش منطقه‌ای انتخابات در روزهای سیزدهم و چهاردهم تیرماه در شهر اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۶۰۰۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵ - 02July 2023

اصفهان میزبان همایش منطقه‌ای انتخاباتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، «محمدرضا جان‌نثاری» رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان امروز (یکشنبه) در حاشیه هشتمین جلسه ستاد انتخابات ضمن تبریک ایام عید سعید غدیر خم، اظهار داشت: در جلسات ستاد انتخابات مسائل متفاوتی که در فرآیند انتخابات وجود دارد، با در نظر گرفتن چهار راهبرد مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی (مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت) مورد بررسی و پیگیری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه مباحث مطروحه در خصوص دو شهرستان شاهین شهر و میمه و برخوار که یک حوزه انتخابیه مشترک دارند مورد بررسی قرار گرفت، عنوان کرد: در این راستا مسائل زیرساختی، آمادگی شعب و اقداماتی که برای اجرای صحیح و سالم انتخابات در این دو شهرستان لازم است بررسی شد.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با تأکید به اینکه شعب اخذ رأی در سراسر استان از جمله این دو شهرستان به نحوی انتخاب شوند تا دسترسی سریع و آسان مردم به شعب میسر شود، تصریح کرد: آموزش هرچه بیشتر عوامل اجرایی انتخابات به منظور اجرای قوانین با سرعت و دقت بالا نیز مورد تأکید قرار گرفت.

جان‌نثاری از میزبانی اصفهان از همایش منطقه‌ای انتخابات خبر داد و گفت: این همایش سیزدهم و چهاردهم تیرماه در شهر اصفهان با حضور معاون سیاسی وزیر کشور، مدیران کل سیاسی، انتخابات و تقسيمات کشوری، فرمانداران، مدیران فناوری اطلاعات فرمانداری‌ها و مسئولان آموزش انتخابات شش استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: استان‌های مرکزی، قم، قزوین، البرز، چهارمحال و بختیاری و اصفهان در این همایش حضور خواهند داشت. امیدوارم میزبان خوبی برای این همایش منطقه‌ای باشیم و راهبردهای مطلوبی نیز برای فرآیند انتخابات در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار