اعلام ویژه برنامه‌های غدیر در شهرستان کارون

ویژه برنامه‌های دهه ولایت و امامت شهرستان کارون برای پخش در شبکه‌های استانی و سراسری از سوی صداوسیمای استان خوزستان پوشش داده می‌شود.
کد خبر: ۶۰۰۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶ - 02July 2023

اعلام ویژه برنامه‌های غدیر در شهرستان کارونبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «داریوش دبیقی» مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان امروز در نشست با حجت الاسلام «جاسم خضیراوی» امام جمعه شهرستان کارون با اشاره به ابتکار عمل جوانان و نوجوانان این شهرستان برای گرامیداشت دهه ولایت و امامت و گرامیداشت عید سعید غدیرخم اظهار داشت: این شهرستان با وجود محرومیت‌ها، یکی از شهرهای پیشگام خوزستان در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در استان خوزستان است.

دبیقی با بیان اینکه این برنامه‌ها با همکاری امام جمعه و دستگاه‌های فرهنگی کارون برگزار می شوند، افزود: ویژه برنامه‌های دهه ولایت و امامت این شهرستان برای پخش در شبکه‌های استانی و سراسری از سوی صداوسیمای استان خوزستان پوشش داده می‌شود.

 امام جمعه شهرستان کارون نیز با اشاره به سابقه ده ساله این شهرستان برای گرامیداشت ویژه دهه ولایت و امامت در استان با حضور جوانان و نوجوانان، گفت: این برنامه‌ها در محلات و مساجد کارون با کمک و فعالیت جوانان و نوجوانان به صورت گسترده در حال اجرا هستند. 

حجت‌الاسلام خضیراوی یادآور شد: در روز عید سعید غدیرخم، در مساجد کارون زیارت غدیر قرائت می‌شود همچنین ۳۰۰ موکب نوجوانان در محلات شهرستان کارون برای ارائه خدمات فرهنگی و پذیرایی از شرکت کنندگان در مراسم غدیر برپا شده است. 

وی گفت: جشن‌های غدیری شامل مراسم ازدواج جوانان و اعطای جهیزیه از دیگر برنامه‌های شهرستان کارون در دهه ولایت و امامت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار