معاون سیاسی سپاه قدس گیلان:

نهضت روشنگری عید تا عید در ۸۰ مسجد گیلان اجرا می‌شود

«عزیزی» گفت: نهضت روشنگری عید تا عید با موضوع سیره سیاسی امیرالمؤمنین علی(ع) در ۸۰ مسجد استان گیلان با بهره‌گیری از هادیان سیاسی توانمند و نخبگان سیاسی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۰۰۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸ - 02July 2023

نهضت روشنگری عید تا عید در ۸۰ مسجد گیلان اجرا می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «مهدی عزیزی» معاون سیاسی سپاه قدس گیلان امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته ولایت و تقارن با حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: حقوق بشر آمریکایی، حاکمیت سلطه‌گرایانه آمریکا در قالب دروغین احقاق حقوق ملت‌هاست.

وی با اشاره به اینکه ادعای دروغین آمریکایی بر همه ملت‌های آزادی‌خواه واضح و مبرهن است، تصریح کرد: تنها چشم‌های خفته و گوش‌های بسته به این ادعاهای واهی اعتماد می‌کنند که آسیب آن را نیز متحمل می‌شوند.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با گرامیداشت ایام ولایت و امامت مولی‌الموحدین علی بن ابی‌طالب (ع) افزود: معاونت سیاسی سپاه قدس گیلان در نظر دارد با برگزاری جلسات تبیینی به افشای حقوق بشر آمریکایی بپردازد.

وی با بیان اینکه مباحث ولایت‌پذیری و خطبه غدیر امیرالمؤمنین علی (ع) از دیگر مباحث مهم جلسات تبیینی است، خاطرنشان کرد: نهضت روشنگری عید تا عید با موضوع سیره سیاسی امیرالمؤمنین (ع) بهره‌گیری از هادیان سیاسی توانمند و نخبگان سیاسی استان در دستور کار معاونت سیاسی سپاه قدس گیلان قرار دارد.

عزیزی با تأکید بر اینکه نهضت روشنگری عید تا عید با موضوع سیره سیاسی امیرالمؤمنین (ع) در ۸۰ مسجد استان گیلان به اجرا درمی‌آید، گفت: اندیشیدن بر ژرفای اندیشه‌های سیاسی مولی‌الموحدین علی (ع) و نگاه عمیق ایشان به زندگی سیاسی و اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است و در این طرح در نظر داریم تا اندیشه‌های والای این امام همام به سمع و نظر مردم و بسیجیان عزیز رسانیده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار