معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل عنوان کرد؛

احیای واحد‌های تولیدی راکد اردبیل

عبداللهی عابد گفت: افزون بر ۱۱۰ واحد تولیدی راکد استان اردبیل با میزان اشتغال‌زایی در مجموع یک‌ هزار نفر، در طول شروع بکار کردن دولت سیزدهم احیا شده و به چرخه تولید بازگشته‌اند.
کد خبر: ۶۰۰۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹ - 02July 2023

احیای واحد‌های تولیدی راکد اردبیلبه گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، «یاسر عبداللهی عابد» معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل ‌امروز (یکشنبه) با اعلام این خبر اظهار داشت: افزایش درآمد عمومی و درآمد سرانه از موضوعات اساسی در استان اردبیل است که برنامه‌هایی جهت ارتقای شاخص‌های اقتصادی در حال اجرا بوده و نقش اصناف و تجار نیز در این زمینه دارای اهمیت است.

وی ادامه داد: بیش از ۵۶۰ طرح با پیشرفت فیزیکی ۱۰ تا ۹۰درصد در سطح استان اردبیل وجود دارد که احیا و بهره‌برداری از این طرح‌ها جزو برنامه‌های ۳ ساله استانداری بوده که در حال پیگیری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل با اشاره به احیای واحد‌های راکد بیان کرد: افزون بر ۱۱۰ واحد تولیدی راکد استان اردبیل با اشتغال‌زایی در مجموع برای یک‌هزار نفر به چرخه تولید بازگشته‌اند و گام بعدی افزایش ظرفیت تولید مجموعه‌های تولیدی است.

عبداللهی عابد به اهمیت حمایت از واحد‌های تولیدی در راستای ایجاد شغا و کاهش آمار بیکاری اشاره کرد و افزود: از طرح‌های کارآفرینان در راستای ارتقای تولیدات داخلی بسته‌های همایتی لازم را در نظر گرفته ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار