سرپرست معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد؛

لزوم همکاری همه دستگاه‌های اجرایی در برگزاری دومین کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد

«روستا» گفت: مشارکت و همکاری همه دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادها در اجرای برنامه‌های مربوط به دومین کنگره ملی شهدای استان ضروری است.
کد خبر: ۶۰۰۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳ - 02July 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «علی‌محمد روستا» سرپرست معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست کمیته «عمرانی، خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی» دومین کنگره شهدای استان اظهار داشت: برگزاری کنگره‌‌ای باشکوه و فاخر مستلزم همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای فرهنگی استان است .

وی با تأکید بر لزوم اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان، افزود: تعویض تابلوهای تصاویر شهدا که چندین سال است نصب شده‌اند، نخستین اقدامی است که باید انجام شود.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشارکت و همکاری همه دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادها در اجرای برنامه‌های مربوط به دومین کنگره ملی شهدای استان ضروری است.

روستا متذکر شد: همچنین در بازه زمانی باقیمانده تا برگزاری دومین کنگره شهدای استان، لازم است یادمان‌های شهدایی که فاقد امکانات هستند با کمک راهداری و شرکت گاز شناسایی و نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام شود.

وی به ضرورت احداث موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان اشاره داشت و خاطرنشان کرد: تأمین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه مهم فرهنگی پیگیری می‌شود.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد همچنین خواستار نامگذاری پروژه‌های مهم عمرانی به نام شهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار