نماینده ولی فقیه در مازندران:

مسئولان میز خدمت را مدیون شهدا هستند

آیت الله «محمدی لائینی» گفت: مسئولان میز خدمت را مدیون خون شهدا هستند.
کد خبر: ۶۰۰۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹ - 02July 2023

مسئولان میز خدمت را مدیون شهدا هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار با امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان سیمرغ، خدمت به این نظام و مردم از بزرگترین عبادت‌ها دانست و اظهار داشت: فرق بین ولایت و حکومت در اسلام و دنیای امروز بشری این است که در فرهنگ امروز بشری حکومت و مدیریت در خدمت مردم است، خود به خود راه و روش حکومت و سیاست‌گذاری‌ها را مردم تعیین می‌کند.

وی افزود: اما در نظام اسلام حکومت که همان ولایت الهی باشد، همه در خدمت حکومتِ به‌معنای ولایت هستند، اگر تصمیماتی که گرفته می‌شود با دیدگاه‌های ولایت هماهنگ نباشد مشروعیت و مقبولیت ندارد، آن ولایت است که هم جامعه را باید از نظر معاش، معاد و رستگاری مدیریت کند، این همان دولت کریمه الهی است.

آیت الله محمدی لائینی خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که دولت اسلام و نظام انقلاب اسلامی را درک کردیم، بدترین استفاده این است که از این نظام دنبال منافع خودمان و پرکردن جیب خودمان بوده و به مطامع مادی فکر کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: هر انگیزه‌ای جز خدا و خدمت به مخلوق ضرر دارد انگیزه فقط باید خدمت به خدا باشد، اینگونه آخرت آباد خواهد بود، حلال‌خوری و اینکه سوءاستفاده اتفاق نیفتد خوب است.

این مسئول اعلام کرد: مسئولان بدانند که برای این میز ۲۳۰هزار شهید از جانشان گذشتند، خیانت، خیانت به خون این شهیدان است، پس بهتر است خودتان را به خدا بسپارید و خودتان را رشد بدهید.

وی با بیان اینکه داشتن چشم انداز برای رفع مشکلات سیمرغ توسط امام جمعه ضرورت دارد، اذعان داشت: اینکه در پایان دوران خدمت مشخص باشد چندین مسئله حل شده، خوب است، میدان بسیار میدان خوبی، آینده آینده خوبی است، نباید خسته شویم باید کار کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار