نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

دشمنان به دنبال بی‌هویت کردن دانش آموزان هستند

«حاجی بابایی» گفت: دشمنان این نظام به دنبال بی‌هویت کردن دانش آموزان هستند، لذا نیاز به ورود جدی به عرصه زندگی و چالش‌های ایجاد شده احساس می‌شود.
کد خبر: ۶۰۰۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴ - 02July 2023

دشمنان به دنبال بی‌هویت کردن دانش آموزان هستندبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، «حمیدرضا حاجی بابایی» در آیین اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره نوجوان سالم که در سالن اجتماعات کانون مهدیه ناحیه یک همدان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به غنای برنامه‌های آموزش و پرورش بایستی به دنبال کیفیت بخشی در برنامه‌ها و همچنین تربیت دانش آموزان تمام ساحتی بود، چرا که در زندگی‌های جامعه امروزی علیرغم پیشرفت‌های تکنولوژی، یک سری از آسیب‌هایی نوپدید شکل گرفته است که مستلزم مراقبت و پیشگیری بسیاری نیز می‌باشد.

وی هدف از اجرای جشنواره نوجوان سالم را پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و فضای مجازی دانست و افزود: دشمنان این نظام به دنبال بی هویت کردن دانش آموزان هستند، لذا نیاز به ورود جدی به عرصه زندگی و چالش‌های ایجاد شده احساس می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس ادامه داد: بایستی تحلیلی درست از وضعیت موجود و شناسایی فرصت‌ها و تهدیدها، قوت‌ها و ضعف‌ها داشته باشیم و با برنامه ریزی لازم در این مسیر حرکت کنیم.

وی اضافه کرد: ما نیازمند جهاد تبیین هستیم و وظیفه و رسالت ما نیز همین است که در مقابل جنگ شناختی دشمنان که قصد انحراف افکار نوجوانان و جوانان ما را دارد مقابله کرده و در مسیر ضمن موقعیت شناسی با بصیرت کامل حرکت کنیم.

حاجی بابایی تصریح کرد: مهمترین جایگاه به منظور رشد متوازن و تمام ساحتی دانش آموزان مدرسه است و مدرسه به عنوان کانون تربیتی محله نقش بسیار مهمی در تربیت نسل جامعه دارد، بنابراین توجه هر چه بیشتر به انجام کار فرهنگی به ویژه در درون خانواده بسیار مهم است.

وی در پایان تاکید کرد: می‌بایست با انجام اقدامات درست و متناسب، دانش آموزان را با مهارت‌های اجتماعی و مهارت‌های زندگی آشنا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها