رئیس شورای اسلامی شهر سنندج:

پروانه ساخت 3 هزار و 500 واحد نهضت ملی صادر شده است

«میمنت‌آبادی» با اشاره به اینکه پروانه ساخت 3 هزار و 500 واحد نهضت ملی با 30 درصد تخفیف صادر شده است، گفت: شهرداری در این راستا آماده هر نوع حمایت از طرح نهضت ملی مسکن است.
کد خبر: ۶۰۰۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱ - 03July 2023

پروانه ساخت 3 هزار و 500 واحد نهضت ملی با 30 درصد تخفیف صادر شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «فرهاد میمنت‌آبادی» رئیس شورای اسلامی شهر سنندج در نشست استاندار کردستان با شهردار و اعضای شورای شهر سنندج، اظهار داشت: در دولت سیزدهم نگاهی ویژه‌ای به حوزه عمران شهری و توسعه صورت گرفته و شهر سنندج خارج از این موضوع نیست.

وی با اشاره به اینکه در چند سال اخیر شاهد تحول جدی در بخش عمران کشوری هستیم که این روند هر چه جلو می‌رود سرعت بیشتری به خود می‌گیرد، گفت: اقدامات خوبی در سطح استان در حال انجام است که منجر به توسعه زیرساخت‌ها شده و فرصت بزرگی برای رونق بخش‌های مختلف را فراهم کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج از برگزاری 173 جلسه رسمی و 930 جلسه کمیسیون‌ها در این دوره از شورا خبر داد و اذعان کرد: بخش زیادی از مشکلات سنندج مربوط به حاشیه شهر بوده و باید با حساسیت خاص مسائل حاشیه شهر دنبال شود. اکثر پروژه‌های مسکن مهر تحویل شهرداری نشده و سرانه خدماتی در آنها رعایت نشده و با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند.

وی تصریح کرد: باید در اجرای پروژه نهضت ملی به نحوی عمل شود که اشتباهات و مشکلات طرح مسکن مهر تکرار نشود.

میمنت‌آبادی با اشاره به اینکه پروانه ساخت 3 هزار و 500 واحد نهضت ملی با 30 درصد تخفیف صادر شده است، گفت: شهرداری در این راستا آماده هر نوع حمایت از طرح نهضت ملی مسکن است.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج بیان کرد: شهرداری بیش از 20 هکتار زمین مسکونی از راه و شهرسازی طلب دارد که اگر 50 درصد آن هم واگذار شود، تحول جدی در فضای شهری ایجاد خواهد شد.

وی درباره وضعیت ترافیک سطح شهر مدعی شد: بخشی از نقاط طلایی شهر که می‌تواند بار ترافیکی را به صورت جدی کاهش دهد و مسیر توسعه را فراهم سازد در اختیار اوقاف است و این نیاز به همراهی آنها دارد.

میمنت‌آبادی با اشاره به برنامه الحاق 500 هکتار به شهر سنندج، بر ضرورت حضور نمایندگانی از شورای شهر در جلسات تصمیم‌گیری جهت اجرای این برنامه تأکید کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج خواستار تشکیل ستاد ساماندهی سگ‌های بلاصاحب و پای کار آوردن تمام دستگاه‌های مرتبط در این حوزه شد و اذعان کرد: سگ‌های بلاصاحب زندگی را از شهروندان مختل کرده و دستگاه‌های مختلفی که در این حوزه وظیفه دارند، باید ورود پیدا کنند.

به گفته وی افرادی به وسیله وانت سگ‌های بلاصاحب را از روستاها و شهرهای اطراف به سنندج آورده و رها می‌کنند که ضروری است با این افراد برخورد شود.

میمنت‌آبادی یادآور شد: در طول 2 سال گذشته مشکلات 10 تا 25 ساله 7 تعاونی مسکن که بالای 20 هزار خانوار بودند، را برطرف کردیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها