حقوق بشر آمریکایی/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

هیچگاه نباید نسبت به ماهیت آمریکا اعتماد نشان داد

آیت الله «علما» گفت: تمام مشکلات ما از عدم اطلاع است لذا باید مردم همواره در جریان اتفاقات قرار بگیرند و همواره بدانیم هیچگاه آمریکا قابل اعتماد نیست و هیچگاه نباید نسبت به ماهیت آن کشور اعتماد نشان داد.
کد خبر: ۶۰۱۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰ - 03July 2023

هیچگاه نباید نسبت به ماهیت آمریکا اعتماد نشان دادبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز در جلسه هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی با حضور حقوق دانان و قضات استان کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: آمریکا به عنوان بزرگترین ناقض حقوق بشر است.

وی با تبریک فرارسیدن عید غدیر، افزود: امامین انقلاب همواره تاکید دارند به آمریکا نمی‌توان اعتماد کرد زیرا ماهیت این کشور استعمار دیگر کشورها است و تنها راه رهایی جامعه جهانی و کرامت انسانی پناه بردن به خداوند متعال است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: موضوع حقوق بشر که مدام آمریکا به عنوان پتکی بر سر کشورها می کوبد مربوط به قرن اخیر نیست بلکه از دیرباز راجع به حقوق بشر صحبت شده زیرا کسی که بشر را خلق کرده حقوق او را هم تعریف کرده است.

آیت الله علما اضافه کرد: آمریکا عامل اصلی تمام نقض حقوق بشر در دنیاست زیرا مخالف حقوق بشر است و از حقوق بشر به عنوان یک حربه برای استعمار کشورها استفاده می‌کند، باید به مردم و خصوصاً جوانان بصیرت و آگاهی دهیم زیرا اصل ماهیت جهاد تبیین در راستای بصیرت افزایی و آگاهی بخشی است و بسیار هم گسترده است و نباید تصور کنیم فقط مربوط به امسال و پارسال باشد.

وی یادآور شد: تمام مشکلات ما از عدم اطلاع است لذا باید مردم همواره در جریان اتفاقات قرار بگیرند و همواره بدانیم هیچگاه آمریکا قابل اعتماد نیست و هیچگاه نباید نسبت به ماهیت آن کشور اعتماد نشان داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار