حماس: سربازان اسرائیلی در کمین‌های مقاومت کشته خواهند شد

نائب‌رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در واکنش به حملات وحشیانه نظامیان صهیونیستی به اردوگاه جنین، هشدار داد که دشمن اسرائیلی در کمین‌ها گرفتار خواهد شد و سربازانش کشته می‌شوند.
کد خبر: ۶۰۱۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴ - 03July 2023

حماس: سربازان اسرائیلی در کمین‌های مقاومت کشته خواهند شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، تجاوز همه‌جانبه زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی به جنین از بامداد امروز (دوشنبه) آغاز شده و طبق گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنان ادامه خواهد داشت. این تجاوز تا لحظه تنظیم این خبر، به شهادت ۹ فلسطینی و جراحت ده‌ها نفر منجر شده است.

«صالح العاروری» نائب‌رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس بعد از ظهر امروز (دوشنبه) در واکنش به این حملات وحشیانه، اظهار داشت: اسرائیل، [از تجارب گذشته] درس نمی‌گیرد؛ به خصوص این کابینه مجرم که از نظر تمامی معیار‌های جهانی، فاشیست است.

خبرگزاری شهاب به نقل از العاروری گزارش داد: ما به اراده و عزم مردم و مقاومت خود در اردوگاه جنین باور داریم. ما اطمینان داریم که اسرائیل قصد دارد اراده مقاومت را در جنین در هم بشکند، ولی به صورت مفتضحانه از آن خارج خواهد شد. دشمن در کمین‌ها گرفتار خواهد شد و سربازانش کشته می‌شوند.

نیرو‌های مقاومت امروز اشغالگران متجاوز به اردوگاه جنین را با تیراندازی شدید و مواد منفجره هدف قرار دادند. مبارزان فلسطینی همچنین در پاسخ به تداوم حمله وحشیانه و بمباران هوایی منازل، حملات شدیدی را علیه نیرو‌ها و تجهیزات نظامی اشغالگران در چند محور هدف قرار دادند و مانع پیشروی نظامیان و تجهیزات نظامی رژیم صهیونیستی به درون اردوگاه جنین شدند. هرچند که درگیری‌های شدید همچنان ادامه دارد.

العاروری ضمن درخواست از نیرو‌های مقاومت، برای اسیر کردن سربازان اسرائیلی، گفت: هر کس می‌تواند مسیر شهرک‌های اسرائیلی را ببندد یا سلاح به دست گیرد، باید هم اکنون این کار را انجام دهد. به مردم و قهرمانان خود در کرانه باختری می‌گویم که با سلاح‌های خود بجنگید.

نائب‌رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در پایان خاطر نشان کرد: دشمن را در هر زمان و مکانی که ما آن را انتخاب کنیم، هدف قرار خواهیم داد؛ با گلوله یا موشک. چند روز پیش هم گردان‌های القسام یک موشک از جنین شلیک کرد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها