زینب سلیمانی:

«شهید سلیمانی» ۴۰ سال برای پاسداری از حقوق بشر تلاش کرد

فرزند شهید سلیمانی گفت: آمریکایی‌ها کسی را به شهادت رساندند که ۴۰ سال برای پاسداری حقوق بشر تلاش کرد. مجاهدت حاج قاسم سلیمانی واقعی بود و او به جای سخن با عمل حقوق انسان‌ها را احیا کرد.
کد خبر: ۶۰۱۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۶ - 03July 2023

«شهید سلیمانی» ۴۰ سال برای پاسداری از حقوق بشر تلاش کردبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، زینب سلیمانی فرزند شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در ششمین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: برای کارنامه سیاه آمریکا می‌توان مصادیق پرشماری را ذکر کرد.

وی افزود: ساخت و استفاده از سلاح‌های کشتار‌های جمعی و شیمیایی، اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه مردم، حمایت از دیکتاتور‌های ظالم، اشغال کشورها، برپایی زندان‌های مخوف و اعمال شکنجه علیه زندانیان بخشی از جنایات آمریکایی‌ها بوده است.

وی ادامه داد: فارغ از رنگ و دین و نژاد و جغرافیا هر انسان ایستاده خوار چشم مستکبرین است حتی اگر این انسان در خود آمریکا باشد.

زینب سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: ترور متفکران انقلاب اسلامی از همان ماه‌های اولین بعد از انقلاب، حمایت از رژیم صدام در جنگ با ایران و نیز ترور بزدلانه شهید حاج قاسم سلیمانی ذات شیطانی و تروریستی دولت آمریکا را برای همه مردم جهان برملا کرد.

وی افزود: این ترور ماهیت آمریکا را بیش از پیش رسوا کرد و جالب است آن‌ها خود اعتراف کردند این ترور را نه در میدان جنگ بلکه در فرودگاه انجام دادند.

زینب سلیمانی بیان کرد: آن‌ها تنها کسی را به شهادت رساندند که ۴۰ سال برای پاسداری حقوق بشر تلاش کرد. مجاهدت حاج قاسم سلیمانی واقعی بود و او به جای سخن با عمل حقوق انسان‌ها را احیا کرد.

فرزند شهید سلیمانی با اشاره به ملل منطقه گفت: لبنان، عراق، سوریه، فلسطین و یمن دیدند که او چگونه با نوع دوستی منحصر به فرد خود، به دل خطر می‌زد و برای حقوق آن‌ها با وحشیانه‌ترین دشمنان بشر می‌جنگید. او با داعشی جنگید که توسط آمریکا و همدستانش تأسیس و تجهیز شده بود.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها