دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل:

امنیت روانی مردم خط قرمز دادستانی است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در دیدار با استاندار و معاونین که در گرامی‌داشت هفته قوه قضاییه و تبریک انتصاب جدید، در دادسرا حضور یافته بودند، بر صیانت از امنیت شهروندان و ارتقای احساس عدالت در جامعه تاکید کرد.
کد خبر: ۶۰۱۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷ - 03July 2023

امنیت روانی مردم خط قرمز دادستانی استبه گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، «جلال آفاقی» دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل ظهر امروز (دوشنبه) در دیدار استاندار اردبیل اظهار داشت: پشتیبانی مردم از اصول و آرمان‌های انقلاب قابل تحسین است و مردم ایران شایسته و لایق بهترین خدمت‌ها هستند.

آفاقی در ادامه ضمن اعلام حمایت دادستانی از مدیران دلسوز و توانمند، از مطالبه گری و پیگیری دادستانی نسبت به هرگونه سهل انگاری یا ترک فعل و تخلف در عملکرد‌های اداری کارکنان دستگاه‌ها خبرداد و افزود: امنیت روانی مردم خط قرمز دادستانی است و با هر گونه مصادیق ایجاد بدبینی و نارضایتی به شدت برخورد خواهد شد.

سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل نیز دراین دیدار با قدردانی از حسن توجه مقامات قوه قضاییه در انتصاب دادستان مرکز استان، بر استفاده از ظرفیت دستگاه قضایی در حل مشکلات و موانع تولید و سرمایه گذاری تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار