در واکنش به حمله به جنین؛

جوانان فلسطینی به شدت با اشغالگران صهیونیست درگیر شدند

در پی تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی به جنین، جوانان فلسطینی با برگزاری راهپیمایی و آتش زدن لاستیک خودرو‌ها در مناطق مختلف، خشم خود را نسبت به این جنایات تل آویو نشان دادند.
کد خبر: ۶۰۱۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱ - 04July 2023

جوانان فلسطینی به شدت با اشغالگران صهیونیست درگیر شدندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، از بامداد امروز سه‌شنبه، درگیری‌هایی میان جوانان فلسطینی در الخلیل، قلقیلیه، العیسویه و ابودیس در قدس اشغالی و دیگر مناطق به وقوع پیوسته است.

منابع محلی اعلام کردند که این درگیری‌ها بعد از آن رخ داد که جوانان فلسطینی در حمایت از ساکنان شهر و اردوگاه جنین در برابر تجاوزات ارتش رژیم صهیونیستی، راهپیمایی برگزار کردند.

این منابع تاکید کردند که نظامیان اشغالگر به سمت معترضان فلسطینی، شلیک کرده و برای متفرق کردن آن‌ها از گاز اشک آور استفاده کردند.

گزارش‌های رسانه‌ای بیانگر آن است که خودرو‌های امداد متعلق به رژیم صهیونیستی خود را به منطقه ابودیس رسانده و یک نظامی صهیونیست زخمی را از این منطقه خارج کردند.

در الخلیل نیز درگیری‌ها در نزدیکی پل حلحول و باب الزاویه شدت گرفت. نظامیان صهیونیست با یورش به مناطق مختلف، تعدادی از جوانان فلسطینی را بازداشت و به مناطق نامعلوم منتقل کردند.

ده‌ها نظامی صهیونیست با تجهیزات خود به منطقه بیتونیا و اردوگاه الجلزون یورش بردند و درگیری‌هایی میان آن‌ها و ساکنان این مناطق به وقوع پیوست.

نیرو‌های مقاومت در نابلس نیز به سمت یک ایست بازرسی نظامیان اشغالگر در شرق این شهر تیراندازی کردند.

همچنین درگیری‌های شدیدی میان جوانان فلسطینی و اشغالگران در ورودی منطقه بیتا واقع در جنوب نابلس به وقوع پیوست. تصاویر منتشر شده از سوی دوربین‌های خیابان‌ها در این منطقه، نشان می‌دهد که یکی از نظامیان صهیونیست از ترس هدف قرار گرفتن در جریان درگیری‌های منطقه سلوان، از میدان فرار می‌کند.

جوانان فلسطینی همچنین با آتش زدن لاستیک خودروها، مسیر‌ها در کفر عقب واقع در شمال قدس اشغالی و دانشگاه بیرزیت در رام الله و خیابان الجلزون در البیره را بسته‌اند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها