دیدار نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با دو خانواده شهید خلبان

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا گفت: این شهادت‌ها، حسنات ماندگاری است که دنیای اسلام به آن افتخار می‌کند.
کد خبر: ۶۰۱۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵ - 04July 2023

دیدار نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه با دو خانواده شهید خلبانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، همزمان با سالروز جنایت آمریکای جهانخوار در سرنگونی هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی در سال ۶۷، آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه روز گذشته (دوشنبه) به همراه خسرو شهیدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از فرماندهان پایگاه هوانیروز کرمانشاه ضمن حضور در منزل دو تن از شهدای خلبان استان، شهیدان والامقام «یحیی شمشادیان» و «جعفر شکری» از خانواده‌های این عزیزان تجلیل کرد.

آیت‌الله علما در این دیدار در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: اگر امروز در دنیا به عنوان کشوری قوی و مقتدر مطرح هستیم همه این‌ها به برکت خون شهدا و مجاهدت‌های خانواده‌های ایثارگران است.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: این شهادت‌ها و ایثارگری‌ها حسنات ماندگاری است که دنیای اسلام بدان افتخار می‌کند و این‌ها مایه سربلندی و عزت ایران اسلامی است.

امام‌جمعه کرمانشاه افزود: شهدا نمونه کامل حسن خلق و رفتار هستند و همه ما به شهدا بدهکاریم و لذا برای ماندگاری راه پر افتخار شهدا می‌بایست همچون شهدا رفتار کنیم.

در پایان این دیدار از خانواده‌های معظم شهدا تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار