در آیین افتتاحیه بیمارستان ۹۶ تختخوابی نبوت نداجا؛

سرلشکر موسوی: نیروی دریایی ارتش قاطعانه در برابر ابرقدرت‌ها می‌ایستد

فرمانده کل ارتش گفت: نیروی دریایی ارتش پرچم اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را در دنیا به اهتزاز درآورده است و هر کجا که لازم باشد، قاطعانه در برابر ابرقدرت‌ها می‌ایستد.
کد خبر: ۶۰۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹ - 04July 2023

سرلشکر موسوی: نیروی دریایی ارتش قاطعانه در برابر ابرقدرت‌ها می‌ایستدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (سه‌شنبه) در آیین افتتاحیه بیمارستان ۹۶ تختخوابی بین‌المللی نبوت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندر کنارک، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت اظهار داشت: امروز؛ روز شکرگزاری در منطقه کنارک است؛ چرا که با کمک وزارت بهداشت موفق شدیم خواست و اراده قلبی فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) برای افتتاح و بهره‌برداری از بیمارستان در منطقه کنارک را محقق کنیم.

سرلشکر موسوی ادامه داد: خدا را شاکریم که افتتاح این بیمارستان در یکی از مهم‌ترین مناطق راهبردی کشور اتفاق افتاده است.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه در منطقه سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های بسیار زیادی وجود دارد که در صورت احیا می‌تواند کشور را پشتیبانی کند، گفت: با نگاه ویژه فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) و انگیزه‌ای که در دولت سیزدهم وجود دارد، امیدواریم شاهد اقدامات مهم و تاثیرگذار بیشتری در این مناطق باشیم.

وی به شایستگی‌های مردم این منطقه اشاره و عنوان کرد: در اغلب روستا‌های مرزی، با مردم عزیز این مناطق نشست و برخاست داشته‌ایم و کافی است یک روز با مردم این مناطق زندگی کنید و ببینید که این عزیزان بسیار قدرشناس و دوست‌داشتنی هستند.

امیر موسوی همچنین با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش پرچم اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را در دنیا به اهتزاز درآورده است، تأکید کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هر کجا که لازم باشد، قاطعانه در برابر ابرقدرت‌ها می‌ایستد.

وی به اقدامات مردم‌یاری ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: نیروی دریایی ارتش در مناطق کم‌برخوردار، به یاری مردم می‌شتابد و خداوند را شاکریم که این افتخار نصیب ارتش جمهوری اسلامی ایران شده است.

فرمانده کل ارتش در پایان خاطرنشان کرد: افتتاح بیمارستان بین‌المللی ۹۶ تختخوابی نبوت نیروی دریایی ارتش در کنارک جلوه‌ای از هماهنگی و هم‌افزایی ارتش و دولت انقلابی سیزدهم در خدمت به مردم را به نمایش گذاشت که به بهترین نحو ممکن با کمک وزیر محترم بهداشت و عوامل این وزارت‌خانه به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار